آوای جنوب

اتابک خطاب به رئیس فرودگاه گچساران:آیا فقط پول می‌گیرید که با صندلی غیر استاندارد مسافران را جابه جا کنید/ این همه مصوبه بدون اجرا؟

فرماندار گچساران خطاب به ریاست فرودگاه گچساران گفت: من تعجب می‌کنم شما چگونه امروز از موانع می‌گویید و در بحث استانداردسازی شما به عنوان متولی فرودگاه باید اقدامات لازم را انجام دهید.

فرماندار گچساران خطاب به ریاست فرودگاه گچساران گفت: من تعجب می‌کنم شما چگونه امروز از موانع می‌گویید و در بحث استانداردسازی شما به عنوان متولی فرودگاه باید اقدامات لازم را انجام دهید.

اتابک خطاب به رئیس فرودگاه گچساران:آیا فقط پول می‌گیرید که با صندلی غیر استاندارد مسافران را جابه جا کنید/ این همه مصوبه بدون اجرا

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز نشست بررسی مشکلات فرودگاه گچساران به ریاست فرماندار و دیگر روسای  ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای فرودگاه گچساران  و صورت جلساتی که مشاهده شده باید عنوان کنم که کاری صورت نگرفته است.

 فرماندار گچسارن با بیان اینکه انتظار ما این است مدیریت فرودگاه به صورت جدی ورود کند و جلسات تخصصی برگزار نماید، افزود: برای هر مصوبه باید زمان گذاشته می‌شد نه اینکه این همه مصوبه  بدون اجرا باقی مانده باشد.

 وی ادامه داد: در بحث زمین برای ایجاد هواشناسی در فرودگاه گچساران باید ادارات میراث فرهنگی و منابع طبیعی و فرودگاه جلسه بگذارد و ظرف یک ماه به نتیجه برسند.

 اتابک  خطاب به ریاست فرودگاه گچساران عنوان کرد: من تعجب می‌کنم شما چگونه امروز از موانع می‌گویید و در بحث استانداردسازی شما به عنوان متولی فرودگاه باید اقدامات لازم را انجام دهید.

فرماندار گچساران ابراز کرد: تعهد خود شما چیست آیا فقط پول می‌گیرید که با صندلی غیر استاندارد مسافران را جابه جا کنید.

وی ادامه داد: من سوالم این است تعهدات شما به عنوان زیر مجموعه راه و شهرسازی چیست؟.

اتابک  با بیان اینکه آنجایی که در حوزه شهرستان است ما در کنار شما هستیم، عنوان کرد: تعجب می‌کنم هنوز روشنایی فرودگاه انجام نشده و ما باید جلساتی را برگزار نماییم که عملیاتی شود و ما امروز نیاز به فرودگاهی در تراز این منطقه و جنوب کشور داریم.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل پروژه‌هایی مثل فرودگاه گچساران این است که این جلسات در ساختمان‌های اداری گرفته می شود در حالی که نیاز به بازدید میدانی دارد.

تعجب دادستان گچساران از این همه مشکلات فرودگاه/فرودگاه نیاز به کار جهادی دارد

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: به این نتیجه می‌رسیم آقایان فقط وقت گذاشته اند و به نظر می‌رسد باید کار جهادی برای فرودگاه گچساران صورت بگیرد.

تعجب دادستان گچساران از این همه مشکلات فرودگاه/فرودگاه نیاز به کار جهادی دارد

 بحجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان در نشست بررسی مشکلات فرودگاه گچساران اظهار کرد:  فرودگاهی که این همه مشکل داشته است که فرودگاه نیست و با توجه به تبلیغاتی که در رسانه‌ها و فضای مجازی شد با آن چیزی که ما  مشاهده کرده‌ایم ، تناقض دارد.

وی ادامه داد: بیان کردند برای مشهد پرواز دارند ما به خیالمان این‌گونه است اما وقتی این فرودگاه  آتش نشانی و نقشه ندارد و برج مراقبت آن ایراد دارد و هواشناسی ندارد تعجب می‌کنم.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت:  در ۲ سال گذشته ۶ مصوبه داشته‌اند و هیچ کدام اجرایی نشده و در سال ۹۸ مصوبات را انجام نداده‌اند و آخرین صورت جلسه آن  انجام نشده است.

ادیبان ابراز کرد: به این نتیجه می‌رسیم آقایان فقط وقت گذاشته اند و به نظر می‌رسد باید کار جهادی برای فرودگاه گچساران صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه اجازه ساخت در اطراف فرودگاه داده نمی‌شود، گفت: به  ادارات منابع طبیعی ، هواشناسی و میراث فرهنگی اعلام می کنیم بعد از جلسه در فرودگاه  نشستی  بگذارند و به نتیجه برسند.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطر نشان کرد: مدیریت فرودگاه از تهران پیگیر خودرو آتش نشانی باشد و پخش و پالایش در این خصوص سریعا ورود کند.

 ادیبان خاطرنشان کرد:  دلیلی ندارد ۱۰سال است فقط مصوبات انجام می شود اما خروجی ندارد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president