آوای جنوب

ابراز نارضایتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت برخی گلزارهای شهدا

خادمی استانداراستاندار کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت عدم ساماندهی گلزارهای شهدا در برخی روستاهای این استان اظهار نارضایتی کرد.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی امشب در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی معاونین این نهاد و همچنین مسئول امور ایثارگران استانداری با تبریک ۲۲ اسفند روز بنیاد شهید به همه خدمت‌گزاران در این نهاد انقلابی، اظهار کرد: هرچه زمان جلوتر می‌رود به تدابیر امام راحل بیشتر پی می‌بریم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: نهادهایی همانند سپاه پاسداران و بنیاد شهید با گذر زمان ضرورت تشکیل آن‌ها مشخص می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از خدمات بنیاد شهید و همه دستگاه‌هایی که به نحوی در خصوص رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری دخیل هستند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در زمینه رسیدگی به وضعیت جامعه ایثارگری هیچ‌گاه شعاری عمل نمی‌کند بلکه با همه توان بدون حرف زدن در عرصه عمل در مقام خدمت به این جامعه والامقام است.

وی گفت: کارهای خوبی تاکنون برای ساماندهی گلزار شهدا در استان انجام شده و با توجه به اعتباراتی و کمبودهایی که در سال‌های گذشته وجود داشت اما اقدامات خوب بوده است.

خادمی افزود: اما در پاره‌ای از روستاها وضعیت گلزار شهدا مناسب و در خور شأن شهیدان نیست که باید همه به دنبال رفع این موضوع باشیم و در یک پروسه زمانی مشخص نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کنیم، چراکه به هیچ وجه زیبنده نیست.

وی در خصوص ساخت مجتمع توانبخشی بنیاد شهید نیز خواستار مشارکت برخی از مؤسسات از جمله بنیاد کوثر برای تکمیل آن شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه گلزار شهدای شهر یاسوج و طرح فعلی باید به نتیجه برسد به تلاش خود و همکارانش برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن اشاره کرد.

خادمی همچنین استخدام تعداد ۱۴۶ نفر از جامعه ایثارگری را یکی دیگر از کارها و اقدامات خوب در این زمینه دانست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president