آوای جنوب

ابتلای ۷۰ دانش آموز شهرستان دنا به کرونا/ کدام مدارس در دنا تعطیل می شود؟

آوای جنوب

رئیس مرکز بهداشت دنا از ابتلای ۷۰ درصد دانش آموزان این شهرستان به کرونا خبر داد و گفت: رنگ بندی کرونا در دنا نارنجی است.

ظفر پریسایی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دنا گفت: در شرایط حاضر مشکل اصلی در خصوص کرونا دانش آموزان دنا هستند در این راستا گزارشاتی از ابتلای دانش آموزان کمتر از ۱۲ سال در روستاهای احمد غریب، ده برایی، کریک، تمنک وجود دارد.

رئیس مرکز بهداشت دنا با بیان اینکه چرام، کهگیلویه، گچساران قرمز است، گفت: با معلمان رایزنی شد در مدارسی که ۱۵ درصد به کرونا مبتلا شوند آن مدرسه تعطیل شود.

وی گفت: موج ششم کرونا شروع شده است و در این راستا در شهرستان های گرمسیری این پیک مشاهده شده است.

پریسایی با بیان اینکه بالای ۹۵ درصد جمعیت در شهرستان دنا نوبت اول تزریق واکسن و همچنین بالای ۶۵ درصد نوبت دوم تزریق واکسن کرونا را داشته اند ، گفت: با تزریق واکسن کرونا می توان شاهد کاهش ابتلا باشیم هر چند واکسن تنها شرط نیست بلکه باید رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول به حضور و مشارکت تیم های بهداشت و نماینده دادستان برای نظارت بر پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: تیم های گشت و بهداشت به صورت گدوهی در پاتاوه و سی سخت بر روند پرتکل ها نظارت می کنند.

رئیس مرکز بهداشت دنا با بیان اینکه ۷۰ دانش آموز مبتلا به کرونا در شهرستان دنا وجود دارد، گفت: تعداد فوتی ها کرونا در دنا به ۵۸ نفر افزایش پیدا کرد و در شرایط حاضر رنگ بندی کرونا نارنجی است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president