آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی در لنده : سیاست‌زدگی برخی مدیران عامل عقب‌ماندگی و فقر در جامعه است + تصاویر

اگر نزاع‌های چپ و راست و یا هر عنوان دیگری و به بهانه‌های مختلف در جامعه ادامه یابد و در منطقه ما بومی‌گرایی و منطقه‌گرایی ضمیمه سیاست‌زدگی شود باز هم مشکلات ادامه خواهد داشت
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مدیریت‌ها بر پایه سیاست‌زدگی و خویشاوندی و آنچه ارزش نیست شکل بگیرد بدون شک معضلاتی همچون فقر، بدبختی و بیکاری در جامعه حل نشدنی خواهد بود.
 
 آوای جنوب؛

 آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان لنده با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی به رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در برابر استکبار به پیروزی رسید و امروز به رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای همچنان در برابر دنیا و ابرقدرت‌ها استوار و مقاوم ایستادگی می‌کند.

وی افزود: شهر لنده از دیرباز شهر ایمان، مقاومت و انسان‌های صبور و انقلابی و غیور بوده و امروز شاهد حضور چشمگیر آنان و حماسه‌آفرینی مردم این شهرستان در یوم‌الله ۲۲ بهمن هستیم که برای گرامیداشت و دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری به صحنه آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: روز ۲۲ بهمن نقطه عطف تاریخ ملت ایران، روزی که آزادی و حریت را بر استبداد عطف کرد، روزی که استقلال را بر ننگ‌خواری و اطاعت حاکمان در برابر قدرت‌ها عطف کرد و ایرانی را به خودباوری رساند در برابر ایرانی‌‌هایی که از خودباوری دور بود.

 

 

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: امروز باید به گذشته و آنچه باعث پیروزی انقلاب‌مان در برابر دشمن و خصم دون شد بیندیشیم و ببینیم با انقلاب چه به دست آوردیم و چه چالش‌هایی را در پیش‌رو داریم و چگونه می‌توانیم از این مخمصه‌ها و مشکلاتی که دولت و ملت با آن رو به رو هستند چگونه به سلامت عبور کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به یمن لطف الهی و برکت آرمان‌های انقلاب و هدایت‌های رهبری امروز در حال عبور از مشکلات و دستیابی به خودباوری و رسیدن به قله‌های افتخار هستیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به عناصری که باعث شکل‌گیری انقلاب شد پرداخت و گفت: اولین عنصری که باعث به وجود آمدن انقلاب شد عنصر دین و اسلام بود که تمامی‌ فضیلت‌ها و عبودیت‌ خداوند را برای انسان می‌خواند و آرمان‌های مقدس الهی در آن وجود و حضور دارد.

 

 

آیت‌الله ملک‌حسینی افزود: دین اسلام باعث خودباوری در ملت ایران شد و به آن‌ها هویت بخشید و عزت و اقتدار را نصیب این ملت سلحشور کرد و جامعه‌ای که بر پایه دین استوار است بر همه مشکلات چیره‌ خواهد شد.

وی اظهار کرد: ما نمی‌توانستیم تحمل کنیم که بیش از ۹۸ درصد لوازم و امکانات پزشکی و سلامت و درمان ما از خارج وارد شود و یا در شورای تامین استان و شهرستان‌ها یک نیروی نظامی اسرائیلی حضور داشته و یا مصوبات مجلس شورای اسلامی و دولت‌مان به امضای دولت آمریکا برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: روح آگاه و هوشیار ملت ایران و خشم و خروش آنان باعث شد به آنچه خواستیم دست یابیم.

 

 

وی به وطن‌دوستی ملت ایران اشاره کرد و گفت: چون خاک ما خاک ولایت و اهل‌بیت (ع) بود و انسان‌های شیعه و مسلمان در آن زندگی می‌کردند و و روح ملی ما در اسلامیت و هویت دینی ما هضم شد از ما و پدران ما عناصری انقلابی و غیور ساخت.

آیت‌الله ملک‌حسینی وحدت کلمه را عنصر سوم شکل‌گیری انقلاب خواند و افزود: اسلام بر ۲ پایه «لا اله الا الله و اتحاد و یکپارچگی امت اسلام» استوار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و یکپارچگی ملت ایران نبود، پیروزی حاصل نمی‌شد و بر خصم خبیث پیروز نمی‌شدیم و همین فضیلت‌ها بود که جنگ را با آن مدیریت کردیم و پیروز شدیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی روحیه ایثار و شهادت را یادآور شد و افزود: وارد مبارزه شدن بی‌شک دردسرهای بسیاری دارد ولی ملت ایران برای فتح و پیروزی الهی حاضرند همه سختی‌ها را تحمل کنند.

 

 

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به عنصر رهبری در شکل‌گیری انقلاب اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) تمامی فضیلت‌ها را بسیج کرد تا از ملت صفی صبور و غیور و مردانی پرعزم و جزم در برابر مشکلات و سختی‌ها بسازد و ایستادگی ملت را رقم بزند.

آیت‌الله ملک حسینی روح حریت ایرانیان را یادآور شد و افزود: ایرانیان بیگانه ستیز هیچ‌گاه در طول تاریخ اجازه ندادند حریت و آزادی آنان در چنگال استکباری حاکمان ظالم به یغما برده شود بلکه همانطور که در تاریخ مشاهده می‌کنیم نهضت‌های مختلفی علیه بیدادگری‌ها راه‌اندازی شد و این همان روح حریت و آزادگی ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: هر عاملی که باعث پیروزی شود عامل انقلاب است و ضد آن باعث شکست خواهد بود.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما با انقلاب آزادی و استقلال را به معنای واقعی کلمه به دست آوردیم نه آن آزادی که باعث فسق و فجور شود بلکه آزادی برای اندیشیدن و رسیدن به خوبی‌ها.

آیت‌الله ملک حسینی تصریح کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم مسئولان‌مان زیر سایه رهبری خود می‌اندیشند و خود تصمیم‌ می‌گیرند و این عزت و استقلال ما را به جهانیان ثابت می‌کند.

وی افزود: ما در پرتو استقلال سال‌ها تحریم را تحمل کردیم و اعلام بی‌نیازی خود به دشمنان و سایر کشورها را اعلام داشتیم و این جز به برکت انقلاب حاصل نمی‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ما امروز به برکت انقلاب هویت دینی و ملی خود را در جهان به نمایش گذاشتیم و اگر در گذشته حتی نامی از ایران در کتاب‌های درسی دنیا پیدا نمی‌شد امروز به عنوان یک کشور مقتدر و موثر در دنیا سخن برای گفتن داریم و دنیا امروز ایران را می‌شناسد و این همان یافتن هویت ملی خود در متن جهان امروز است.

 

 

آیت‌الله ملک‌حسینی در ادامه تصریح کرد: بی‌تردید سیاست‌زدگی برخی مسئولان و تحت‌الشعاع قرار گرفتن مدیریت‌ها از جمله مشکلات کشور ماست.

وی افزود: اگر انقلاب ما برای اقتصاد منهای فقر و بیکاری، سیاست منهای دروغ و اجتماع منهای فساد شکل گرفته اما امروز هنوز بسیاری از آحاد ملت در فقر به سر می‌برند و دروغ در عرصه سیاست رایج است و فساد در عرصه‌های مختلف حضور دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بدانیم که برگشت به ارزش‌های انقلاب تنها راه حل مشکلات جامعه است و مسئولان به این نکته توجه داشته باشند که سیاست‌زدگی تا به امروز چیزی جز بدبختی برای ما به همراه نداشته است.

آیت‌الله ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: اگر نزاع‌های چپ و راست و یا هر عنوان دیگری و به بهانه‌های مختلف در جامعه ادامه یابد و در منطقه ما بومی‌گرایی و منطقه‌گرایی ضمیمه سیاست‌زدگی شود باز هم مشکلات ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد با روح و اندیشه ایثار باید جایگزین بی‌التزامی و بی‌فکری و اسراف و بدخرجی شود تا بر فقر و مشکلات اقتصادی پیروز شویم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مسئولان واقعیات را بپذیرند و بدانند بیکاری بکی از معضلات اصلی جامعه است که اگر برطرف نشود لکه ننگی بر انقلاب خواهد بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: اگر مدیریت‌ها بر پایه سیاست‌زدگی و خویشاوندی و آنچه ارزش نیست شکل پذیرد بدون شک معضلاتی همچون فقر و بدبختی بیکاری حل نشدنی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: باید شایسته سالاری و توجه به منویات مقام معظم رهبری در دستور کار ما قرار گیرد تا راه برون رفت از مشکلات را به درستی طی کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president