آوای جنوب

آیا نفت در لیگ یک می ماند / بررسی گروه الف لیگ دسته اول

فوتکلیف گروه الف لیگ دسته اول بر خلاف گروه ب تا حدود زیادی مشخص شده اما حساسیت در بازی های این گروه برای صعود و سقوط هنوز داغ است.

آوای جنوب؛

فولاد اهواز مدعی اول صعود از این گروه به لیگ برتر می است و در شرایط قعلی شانس انها برای راهیابی به لیگ برتر بیشتر از ٩٠ درصد است. آنها با برد در یک دیدار باقی مانده و عدم نتیجه گیری تیم مس کرمان می توانند صعود زود هنگامشان را به لیگ برتر مسجل کند.

اما بازی مس کرمان در برابر شهرداری اردبیل را باید مهمترین بازی برای راهیابی هر کدام از این دو تیم به پلی اف لیگ برتر دانست.شهرداری که با مربیان جوانش از بحران فاصله گرفته و به صدرنشین ها پیوسته است این هفته مسابقه دشواری با با مس دارد که تا حدود زیادی مشخص کننده اینده دو تیم صعود به پلی اف لیگ برتر باشد.

در این گروه تیم پرطرفدار نساجی مثل سایه و با اختلاف یک امتیاز در تعقیب شهرداری و مس است و آلومینیوم با ۳ امتیاز کمتر (۲۷) در رده بعدی قرار دارد.
در بین تیم هایی که برای فرار از سقوط می جنگند سقوط تیم تربیت نوین یزد به لیگ دسته دوم حتمی شده است. تیم نفت و گاز گچساران نیز برای رهایی از سقوط باید چشم به بازی دیگر تیم ها بدوزد. وضعیت تیم نیروی زمینی نیز همانند تیم نفت و گاز است و باید امتیازاتش را جمع کند و منتظر باقی نتایج باشد.
در این گروه تیم های الومینیوم و استقلال اهواز و گیتی پسند و ایران جوان و فجرسپاسی روی کاغذ شانس رسیدن به بلی اف را دارند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این میان دو تیم گیتی پسند و ایران جوان با ٢۵امتیاز و تیم فجرسباسی با ٢۴امتیاز نامزد سقوط هم هستند!

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president