آوای جنوب

آیا مردم گچساران برای رای دادن منتظر تصمیم همسر بهمن بیگی هستند !

آیا همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی در روز جمعه ۲۵ دیماه هر سال برگزار می شود ! آیا آمدن یا نیامدن همسر بهمن بیگی اینچنین مهم است !

محمد-بهمن-بیگی۲روز گذشته پس از اینکه در گچساران خبری در فضای مجازی به سرعت در حال کُپی شدن و ارسال به دیگر گروهها بود که قرار است مراسمی تحت عنوان همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی در روز جمعه ۲۵ دیماه در تلخاب شیرین گچساران با حضور همسر آن مرحوم برگزار شود دقایقی طول نکشید که در همین فضای مجازی پیام هایی آمد که همسر مرحوم بهمن بیگی حضورش را تکذیب کرده است .

آوای جنوب؛

ساعاتی بعد خبرنگار یک رسانه محلی با همسر مرحوم بهمن بیگی گفتگوی کوتاهی انجام می دهد و از ایشان درباره آمدنش به گچساران و حضورش سئوال می کند .

همسر بنیانگذار تعلیمات عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار این سایت محلی در مورد برگزاری همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی که قرار است در روز جمعه ۲۵ دیماه در تلخاب شیرین گچساران برگزار شود، می گوید: برگزار کنندگان این همایش با بنده تماس گرفته در مورد این همایش با من صحبت کرده اند که من در جواب با برگزاری این همایش و یادمان مخالفت کردم.
سکینه بی بی کیانی افزود: استاد بهمن بیگی متعلق به یک قوم و قبیله و طایفه ویا جناحی نبود بلکه خود را متعلق به همه اقوام می دانست.
وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم صحیح نمی باشد چنین همایش های به یاد استاد بهمن بیگی برگزار شود، چون احتمال سوء استفاده تبلیغاتی وجود دارد.
سکینه بی بی کیانی در پایان گفت: من به عزیزانی که می خواستند چنین برنامه ای را در گچساران برگزار کنند گفتم همایش و یادمان را بعد از انتخابات برگزار کنید و بنده در موقعیت کنونی به هیچ عنوان در این برنامه شرکت نخواهم کرد.

گفتگوی این سایت خبری با این تیتر : {{ واکنش همسر بهمن بیگی به وقایع گچساران به هیچ وجه در همایش گچساران شرکت نخواهم کرد }} راس ساعت ۱۴:۵۱ بر خروجی این سایت قرار می گیرد .

در این میان تیتر این خبر چند ساعتی در فضای مجازی دست به دست می شود.
حالا ساعت ۲۰:۰۲ را نشان می دهد که یکی دیگر از سایت های محلی مصاحبه ای مجدد را با همسر مرحوم استاد بهمن بیگی انجام می دهد .
اینبار تیتر تغییر کرده و خبرنگار این سایت از خانم کیانی در مورد دو رقیب انتخاباتی در گچساران سئوال کرده است که اینبار نیز جوابی حرفه ای به این سایت خبری داده است .

تیتر این مصاحبه با این عنوان {{ واکنش همسر محمد بهمن بیگی به خبر یک سایت محلی/پولادی وندا از دوستاران بهمن بیگی بوده }} بر خروجی این سایت قرار می گیرد .
اینبار جریان رقیب تیتر را در فضای مجازی دست به دست می کنند و مشخص است بدون خواندن مطلب فقط در حال ارسال خبر هستند و این در حالیست که همسر مرحوم بهمن بیگی در مصاحبه اش به هر دو کاندیدای گچسارانی احترام گذاشته و به صورت حرفه ای پاسخ می دهد .
در این مصاحبه آمده است :
سکینه کیانی همسر محمد بهمن بیگی بنیانگذار فقید آموزش عشایر کشور به خبر یکی از سایتهای محلی مبنی بر اینکه “فولادی وندا” قصد داشت تا به بهانه برگزاری مراسمی از همسر مرحوم ” محمد بهمن بیگی ” برای حضور در ” گچساران ” استفاده تبلیغاتی ببرد که با واکنش هوشمندانه خانم ” کیانی ” و پاسخ ” نه ” ایشان روبرو شد واکنش نشان داد.

سکینه کیانی همسر بنیانگذار فقید آموزش عشایر کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این سایت محلی می گوید : هفته ی گذشته علاوه بر آقای مهندس علی پولادی وندا، دیگر علاقمندان به همسرم در شهرستان فیروزآباد استان فارس از من درخواستی جهت شرکت در مراسم یاد بود را داشتند که بنده از هر دو گروه برگزار کننده مراسم تقدیر و تشکر نمودم.

همسر بنیانگذار فقید آموزش عشایر کشور همچنین گفت: به دلیل شاعبه ای که در انتخابات پیش رو وجود دارد از شرکت در این مراسمات خودداری و هر دو را رد نمودم و در هیچ مراسمی هم شرکت نخواهم کرد.

کیانی همچنین تصریح کرد: من نسبت به مهندس علی پولادی وندا کاندیدای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستانهای گچساران و باشت ارادت ویژه ای دارم و برگزاری مراسمی از سوی ایشان برای من قابل تحسین است.

وی در ادامه گفت: علی فولادی وندا چندین بار به ملاقات محمد بهمن بیگی آمده بود و نسبت به همسرم ارادت ویژه ای داشت.

کیانی همچنین گفت: غلامرضا تاجگردون نماینده ی فعلی شهرستانهای گچساران و باشت و برادر ایشان که سالیان متمادی در استان فارس دارای مسئولیتهای بوده اند نیز برای من قابل احترام هستند.

وی در پایان مجدد این نکته را یادآور شد که من در هیچ کدام از مراسماتی که جهت یادبود برای همسرم مرحوم محمد بهمن بیگی در شهرستانهای گچساران و فیروزآباد استان فارس برگزار خواهد شد درحال حاضرشرکت نخواهم کرد.
حال سوال اینجاست ؛
آیا همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی در روز جمعه ۲۵ دیماه هر سال برگزار می شود !
آیا آمدن یا نیامدن همسر بهمن بیگی اینچنین مهم است !
آیا در صورت حمایت وی از کاندید خاصی مردم گچساران نیز از وی تبعیت خواهند کرد !
و در پایان نکته به فعالان سیاسی همسر بهمن بیگی در مصاحبه خود گفته است : استاد بهمن بیگی متعلق به یک قوم و قبیله و طایفه ویا جناحی نبود بلکه خود را متعلق به همه اقوام می دانست.
پس بگذاریم بهمن بیگی متعلق به همه باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president