آوای جنوب

نامه‌ای به مدیرکل راه کهگیلویه و بویراحمد

آیا مدیر کل راه استان از مسئولیت حادثه طسوج شانه خالی می کند؟

فداییدر پی حادثه ناگوار هفته گذشته جاده طسوج به چرام که باعث فوت و مصدومیت سه نفر از هم استانی ها شد پدر یکی از حادثه دیدگان با ارسال مطلبی به تحریریه آوای جنوب کهگیلویه وبویراحمد نسبت به صحبت های مدیر کل راه و شهرسازی استان واکنش نشان داد.

آوای جنوب؛

{{  آوای جنوب کهگیلویه وبویراحمد،در خصوص یادداشت مخاطبین فقط اقدام به درج مطالب کرده و هیچگونه نظری مبنی بر تایید یا تکذیب این خبر ندارد.}}

عین نامه منتشر می شود:

تا مرد سخن نگفته باشد / عیب و هنرش نهفته باشد
هردم از این باغ بری می رسد / تازه تر از تازه تری می رسد
محضر مبارک جناب آقای مهندس فدایی
مدیر کل با کفایت و با صداقت راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
متاسفانه مطلبی از زبان جنابعالی در یکی از سایت‌های خبری منعکس شده است در خصوص اینکه جاده مله دلگکی و طسوج متعلق به راه وشهرسازی نیست، لذا نظر آن مدیرکل دانشمند را به نکات ذیل معطوف می دارد:

جناب مهندس «فدایی» اگر جاده موصوف جزء مسئولیت شما نبود با مجوز چه مسئولی آن را به پیمانکار واگذار کردید و تحت نظارت شماست،مگر شما قائم مقام شرکت گاز هستید، و چرا در پاسخ به تماس های تلفنی و مکاتبات متعدد اینجانب از خود رفع مسئولیت نکردید؟

اگر جاده یاد شده در مالکیت راه وشهر سازی نیست چرا بعد از حادثه ناگوار مسدود بودن جاده به علت برف که منجر به فوت معلم مظلوم روستای طسوج به نام آقای علی بخش نوروزی و همچنین فوت جوان ناکام آقای مهندس فرزاد برداره که برای نجات جان معلم مذکور و دیگر دوست و همسفرش راننده خودرو به نام میثم ظهرابی جان خود را فدا نمود که الحق و الانصاف باید وی را شهید تلقی کرد لودر شما اقدام به بازگشایی جاده و بیرون کشیدن خودروی به برف نشسته متوفیان و مصدوم نمود،و چرا مسئولین حراست دستگاه تحت مدیریت شما از محل بازدید کرد، آیا شما دایه مهربان تر از مادر هستید؟

آیا آقای استاندار و آقای فرماندار چرام اینقدر ناآگاه به وظایف خود می باشند که برای پیگیری کار جاده طسوج به جای شرکت گاز با شما مکاتبه نمایند و شما را به کمیته برنامه ریزی دعوت کنند؟

وقتی بنده می گویم کهگیلویه و بویراحمد گرفتار مسئولین ضعیف از جمله استاندار می‌باشد آیا ناسزا و گزافه است؟

آقای مدیرکل عوام فریبی تا این اندازه، این گونه ناآگاهی و ضعف مدیریت نشانگر آن است که وزیر محترم مربوطه دستگاه جنابعالی مردم استان ما را مردمی ناآگاه تلقی کرده که حضرت عالی را با این همه دانش و آگاهی به ما هدیه نموده،وای اگر از پس امروز بود فردایی که به خدا قسم فردایی است. نمی‌دانم شاید شما هم در دوره فوق لیسانس جزو استعدادهای درخشان بوده اید و لیکن ما نمی دانیم.

در خاتمه جا دارد آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آقای فرماندار چرام نظر خود ر ادر خصوص اظهارات مدیرکل راه و شهرسازی استان برای مردم بیان نمایند .

با تشکر فراوان از وزرای محترم دولت دکتر روحانی که چنین مدیرانی به استان قهرمان پرور ما روانه می دارند./والسلام.

با تشکر فراوان از دلسوزان استان، اگر باشد.
ظهراب ظهرابی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president