کد خبر : 48854
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 16:38

آیا سیدناصر حسینی به طرح جدید صیانت از فضای مجازی رای داده است؟؟؟

آیا سیدناصر حسینی به طرح جدید صیانت از فضای مجازی رای داده است؟؟؟

آوای جنوب/علیمراد کاظم پور به گزارش آوای جنوب این روزها داغ ترین بحث کشور بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی است که با واکنش های مختلفی روبرو شده است. نه تنها مردم بلکه بیشتر مسوولین و سران کشوری نیز مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند به گونه ای که محمدباقر قالیباف

آوای جنوب/علیمراد کاظم پور
به گزارش آوای جنوب این روزها داغ ترین بحث کشور بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی است که با واکنش های مختلفی روبرو شده است.


نه تنها مردم بلکه بیشتر مسوولین و سران کشوری نیز مخالفت خود را با این طرح اعلام کردند به گونه ای که محمدباقر قالیباف از سوریه واکنش نشان داد و گفت هدف قطع کردن اینستاگرام و واتساپ نیست و از سوی دیگر رییس جدید قوه قضاییه پس از این طرح سریعا وارد فضای اینستاگرام شد و صفحه شخصی خود را راه اندازی کرد .
اما در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم از خود سوال کردند آیا نمایندگان استان ما به این طرح رای مثبت داده اند .

در این خصوص روشنفکر نماینده بویراحمد ضمن ابراز گلایه از برخی رسانه ها گفت: برخی رسانه‌ها متاسفانه در بحث پیش نویس طرح صیانت از فضای مجازی ادعا کردند روشنفکر یکی از امضاکنندگان طرح بوده، اما طی مکاتبه با هیئت رئیسه این ادعای کذب مشخص شد، طی روزهای اخیر مجدد توسط برخی رسانه‌ها این بحث باز شد درحالیکه واقعیت ندارد، خطاب به این بزرگواران عرض می‌کنم چرا برخی اوقات فضا را مسموم می کنید و با سم پاشی اذهان عمومی را به سمتی می برید که بدبینی ایجاد شود؟

وی خاطرنشان کرد: این بحث سوخته و تکراری را بارها تکرار کردید در حالیکه اولویت بنده و خیلی از نمایندگان نگاه به معیشت و اشتغال مردم است و به چنین مواردی بها نمی‌دهم، نگاهم به سفره مردمی است که با برخی تنگ نظری‌ها هر روز کوچک‌تر و کمرنگ‌تر می شود و تأکید می‌کنم با هر طرح و لایحه‌ای که سفره مردم را کوچک‌تر و کمرنگ‌تر کند، مخالف هستم.

اما دیگر نماینده استان سناتور موحد در توییت خود به این طرح واکنش نشان داد .
در این پست جدید توتیتری موحد آمده است؛
اولویت مجلس و هیئت رئیسه آن باید اقتصاد کشور،اشتغال و معیشت مردم باشد.
مجلس و دولت فضای واقعی را فدای فضای مجازی نکنند.

اما سید ناصر حسینی نماینده جدید مردم گچساران و باشت که خود از فعالین عرصه مجازی است این روزها متهم به این شده است که وی به این طرح رای مثبت داده است و این در حالیست که اعتبارنامه ۶ نماینده جدید مجلس برای بررسی به شعبه‌های شش‌گانه ارجاع شده است.

در جلسه علنی روزهای گذشته مجلس، اعتبارنامه ۶ نماینده تازه وارد شده به مجلس یازدهم برای بررسی به شش شعبه ارجاع شد.
بر اساس همین گزارش، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی پارلمان پس از مراسم تحلیف ۶ نماینده تازه ورود یافته به پارلمان اعلام کرد که شعبه‌ها در اسرع وقت به بررسی اعتبارنامه نمایندگان رسیدگی کنند و گزارش شعبه‌ها را به صحن بیاورند.

همچنین حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه بیان کرد اعتبارنامه هر کدام از نمایندگان به شعبه‌های ویژه خود در اجرای ماده ۲۸ آیین نامه داخلی خواهد رفت.

بر اساس اعلام هیئت رئیسه، ابراهیم نجفی اسپیلی نماینده آستانه اشرفیه به شعبه ۵، ولی الله بیاتی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان به شعبه ۲، سید ناصر حسینی نمابنده گچساران و باشت به شعبه ۳، فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ به شعبه ۴، اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به شعبه یک و سید مرتضی حسینی نماینده میانه به شعبه ۱۵ ارجاع شد.

با توجه به همین موضوع و بحث اعتبارنامه نماینده گچساران و باشت تا لحظه ای که اعتبارنامه خود را از از شعبه ۳ دریافت نکند و در مجلس قرایت نشود در رای گیری مجلس نمی تواند شرکت نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.