آوای جنوب

آیا متوجه نشده‌اید که چرا مردم  شما را رها کرده‌اند/هنوز به درب خانه‌های مردم می‌روید، جوانان از تبیعض و بی‌عدالتی شما را رها کرده‌اند/ با زور نمی‌شود بر مردم تحکم کرد+ تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب سید قدرت الله حسینی در نشست جوانان حامی خود با تقدیر و تشکر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: در این جمع حاضر جوان بیش از ۹۰درصد شما دارای تحصیلات عالیه و مسلط بر امور جامعه هستید و خوب تحلیل و تبیین می کنید.

وی با بیان اینکه ما آمده‌ایم  که در انتخابات پیروزی قطعی  را ازآن خود کنیم، گفت: آمده ایم پیروز شویم نه برای ذبح عدالت بلکه برای اجرای عدالت و ما بر علیه بی عدالتی ها جمع شدیم.

این کاندیدا عنوان کرد: ما نیامده‌ایم  پیروز شویم و اموال جمع کنیم ما آمده ایم با آنهایی که اموال را جمع و به نفع خود صادر کردند را قلع و قمع کنیم.

حسینی اذعان کرد: این مردم چه گناهی کردند اینان همه در دوران دفاع مقدس پشت امام بودند شهید و جانباز و اسیر دادند تا تبعیض از بین بروند خوب اگر مردم به دنبال تبعیض بودند آن حکومت شاهنشاهی باقی می ماند.

وی ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی تشکیل شد تا سیره پیامبران اجرا شود اما برخی ها به دنبال ذبح عدالت هستند.

این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مشکل ما این است  که یک فکری در حال شکل گرفتن برای سقوط این نظام است.

حسینی ادامه داد: یک فکری در مملکت در حال شکل است که در تمام ارکان مملکت رخنه کرده است.

وی تصریح کرد: ما نیامده‌ایم که این مدیران لایق بر  روی گرده مردم باشند بلکه آمده‌ایم که مسوولیت را به مدیران لایق و انقلابی دهیم.

این کاندیدا با بیان اینکه ما نیامده ایم که بر مردم حکومت کنیم، گفت: متاسفانه برخی ها از اعتماد مردم سو استفاده کردند و ما آمده ایم که بگویم مردم هیچ خائنی را نمی پذیرند.

حسینی با اشاره به جوانان گفت: ما در این انتخابات حاضر شدیم تا این انزوایی را که امروز جوانان را فرا گرفته است را از بین ببریم.

وی با اشاره به اینکه هنوز رقیب ما برای جمع ‌آوری آرا به نزد خانه‌های شما می‌آید  و با شما عکس می‌گیرد و بعد آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند تا بگوید فلانی از ما اعلام حمایت کرده است، گفت: می بینید چقدر به شما در حال فشار هستند.

حسینی افزود: هنوز به کسانی فشار می آوردند  که آنها ۶ ماه است برای من در حال تبلیغات و در نشست‌های گوناگون من شرکت می‌کنند  اما هنوز آنها را رها نکرده‌اند  و به آنها می‌گویند برای چه چیزی ما را رها کرده اید.

وی با طرح پرسشی که آیا تاکنون متوجه نشده‌اید که چرا مردم  شما را رها کرده‌اند، افزود:  این مسوولیت را به مدیران لایق و انقلابی دهیم..

این کاندیدا با بیان اینکه مگر می‌شود با زور و تحکم مردم را همراه خود کرد، اظهار کرد: برای جوانان دو شهرستان  گچساران و باشت استنباط  شده که سید قدرت   اهل تبعیض و حاکمیت نیست و به فضل خداوند هستیم و این راه را ادامه خواهم داد.

حسینی اذعان کرد: آنچه را که در توان دارم برای خدمت و اشتغال عزت و برای رهایی از این منجلابی که تعمدا درست کرده‌اند از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شما  مردم و جوانان با  انتخاب خودتان پیروز انتخابات هستید، گفت:  چقدر فحاشی و کتک کاری تا کی می خواهید این کار را ادامه دهید و مردم را تهدید کنید تا با شما همراه شوند.

حسینی ادامه داد: تا دیروز این آقا اصلاح طلب انقلابی و اهل عمل بود، حال که دیگر با شما نیست و شما را رها کرده است  باید به ایشان فحاشی کنید.

این کاندیدا  با بیان اینکه  خطوط مشی ما این است که باید همونوعان را تکزیم کرد چرا که ما عزت داریم، گفت:  پیامبر آکرم (ص)  آزار و اذیت های زیادی را در زمان خود دید اما  خداوند در قرآن از هیچ یک از جانفشانی های پیامبر نام نبرده است اما از اخلاق ایشان گفته است.

حسینی با بیان اینکه از اخلاق و منش شهید سردار سلیمانی می گویید و بعد عکس آن عمل می‌‌کنید، افزود: شما همین که یک نفر از شما جدا می شود شروع به تهدید و فحاشی می کنید اما ما اینگونه نیستیم اگر کسی ۲۰ سال قبل  به من رای داده است تا حال از آنها ممنون هستیم.
وی عنوان کرد: ما می خواهیم این معیشت به وجود آمده را با همکاری دیگر نمایندگان مجلس این مشکل را رفع کنیم شما هم بدتان می آید که این مشکل حل شود.

وی با بیان اینکه ما می خواهیم وضع موجود را تغییر دهیم و شما بدتان می آید، گفت: تنها خواسته جوانان  این است که ما صدای آنها در مجلس باشیم نه صدای دولت.

این کاندیدا ادامه داد: وقتی که از بیش از ۲۰۰ نماینده ۹۰ نفر از آنها  دستشان با دولتی ‌ها در یک کاسه باشد این وضع موجود می شود.

حسینی در ادامه به اعتراض سه کاندیدای انتخاباتی گچساران و باشت  اشاره کرد و گفت: در زمینه صندوق‌ها  صحبت شد که دادستان و استانداری خود به شکل معقول جلساتی را تشکیل و در حال بررسی هستند و اصلاح می کنند  اما به شدت به آنها فشار می آورند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president