آوای جنوب

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر:

آموزش ۴۰۰ نفر آمرین به معروف و ناهیان از منکر در گچساران

ایمانی فردبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران از آموزش ۴۰۰ نفر آمرین به معروف و ناهیان از منکر در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

بهمن ایمانی‌فرد دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت دینی برای جامعه است.

وی افزود: این ستاد با هدف زنده نگه داشتن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تشکیل شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر را یکی از مهم‌ترین اهداف این ستاد در جامعه عنوان کرد و گفت: همه مردم باید نسبت به معروفات و منکرات جامعه به پا خاسته و اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کنند.

ایمانی‌فرد با بیان اینکه روش کاری آمران به معروف و ناهیان از منکر در خصوص تذکر لسانی باید با رعایت قانون و برخورد محترمانه همراه باشد، تصریح کرد: گسترش دو فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به روش تذکر لسانی همراه با رعایت قوانین باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان پس از نامیدی از شکست‌های متوالی در جبهه‌های فیزیکی نیز پا عرصه جنگ نرم گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب امروز با حمله به عقاید و اعتقادات مردم به دنبال تخریب باورها هستند.

وی به استفاده ابزاری دشمنان از طریق شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و … در راستای تخریب باورها مردم و به ویژه نسل جوان، اذعان کرد: این ظرفیت‌های دشمن بسیار خطرناک است که همه ما باید در این خصوص ارزش‌گذاری کنم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران با بیان اینکه از جمله وظایف مهم این ستاد تلاش جهت کاهش بدحجابی، جرایم مرتبط با مشروبات الکلی، مواد مخدر، مشکلات اخلاق و بدرفتاری در جامعه است، گفت: بسیاری از مردم از طریقه انجام امر به معروف و نهی از منکر اطلاعی ندارند که باید آموزش‌های لازم را بگذرانند.

ایمانی‎فرد در ادامه ضمن یادآوری این موضوع که نخستین پرچم امر به معروف و نهی از منکر توسط امام حسین(ع) برافراشته شده است، اظهار داشت: زنده نگه داشتن این فریضه الهی و مهم و ادامه دادن راه انبیای الهی وظیفه همه مردم و مسئولان است.

این مسئول با تاکید بر لزوم همگانی کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر، از آموزش ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان در این خصوص در سال‌جاری خبر داد و افزود: این آموزش‌ها با حضور اساتید مجرب ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری سازمان‌های مختلف به ویژه بسیج شهرستان انجام می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president