آوای جنوب

آماده باش دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران برای کمک به زلزله زدگان سی‌سخت

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: در پی وقوع زلزله ۵/۶ ریشتری شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران به منظور امداد و کمک رسانی به صورت آماده باش کامل به سر می‌برند.

آماده باش دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران برای کمک به زلزله زدگان سی‌سخت

علیرضا اتابک فرماندار گچساران  اظهار کرد: در پی وقوع زلزله  ۵/۶ ریشتری شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد  تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان گچساران به منظور امداد و کمک رسانی به صورت  آماده باش کامل  به سر می‌برند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه هماهنگی کامل صورت گرفته است و در انتظار دستور استاندار هستیم، افزود:دستگاه های خدمات‌رسان گچساران تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

  همچنین رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران  از آمادگی کامل برای امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله سی سخت خبر داد و گفت: مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهل بیت، روحانیون مستقر، کانونهای فرهنگی ، موکب داران و …در آمادگی کامل بوده تا در صورت نیاز نسبت به اعزام نیروها و امکانات و همکاری در خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی زلزله شهرستان دنا اقدام شود

آخرین تصاویر از زلزله سی‌سخت

تصاویری از زلزله‌ ۵/۶ ریشتری که شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

آخرین تصاویر از زلزله سی‌سخت

به گزارش آوای جنوب ؛ ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه  زلزله‌ای شدید به قدرت ۵/۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری شهرهای یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

 مردم شهرهای یاسوج و سی سخت به دلیل شدت زلزله با ترک منازل خود به کوچه و خیابان پناه آوردند به شهر سی‌سخت در این زلزله خسارات زیادی وارد شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president