آوای جنوب

روانبخش:

آقای رئیس جمهور مردم شاد باشند اما نه با رقص و موسیقی / مشکل مردم کار و کسب درآمد است

این چه معنی دارد که مردم را خسته اعلام می‌کنید، شما خودتان خسته شده‌اید، اگر ملت ایران خسته بود که در این هوای گرم آن هم ساعت‌ها قبل از مراسم تشییع در محل حضور نداشتند

روانبخشعضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: این چه معنی دارد که مردم را خسته اعلام می‌کنید، شما خودتان خسته شده‌اید، اگر ملت ایران خسته بود که در این هوای گرم آن هم ساعت‌ها قبل از مراسم تشییع در محل حضور نداشتند.

آوای جنوب ؛

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش امشب در مراسم گرامیداشت شهدای موتلفه اسلامی که در گچساران و با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدای موتلفه شهدای مقاومت هستند و بحث امروز من مقایسه دو گفتمان است؛ گفتمان مقاومت فعال و گفتمان سازش و انفعال.DSC_0171

وی افزود: گفتمان مقاومت، گفتمان اسلام و گفتمان واقعی الهی بوده و مقاومت بر اساس آیات قرآن یک قاعده است اما مصالحه و سازش با دشمن یک استثناء است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: در قرآن بر گفتمان مقاومت تأکید شده و وعده الهی نیز بر مقاومت بوده است.

روانبخش بیان کرد: بعضی افراد می‌گویند شما با مذاکره مخالف هستید چه پیشنهادی دارید و ما می‌گوییم پیشنهاد ما پیشنهاد قرآن است.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند کار از دست خدا در رفته است، گفت: خداوند بر همه امور سوار است و در آیات خود در قرآن که کتاب همه مسلمانان است وعده پیروزی و یاری داده است.

وی ادامه داد: چرا بعضی از افراد به دشمن امید می‌بندند اما به خدا امید ندارند، آنها وعده ۱+۵ را می‌پذیرند اما وعده خدا را قبول ندارند.

روانبخش با بیان اینکه سیره ائمه(ع) و انبیای الهی مقاومت است، اظهار کرد: بعضی‌ها مذاکرات را با صلح حدیبیه مقایسه می‌کنند، صلح حدبییه یک نرمش قهرمانانه بود که پیامبر(ص) بعد از آن به فتح مکه رسید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: بعضی وقت‌ها برخی سازش‌ها به دلیل عدم حمایت مردم ایجاد می‌شود و چاره‌ای نیست، به عنوان مثال در جنگ صفین به خاطر ساده‌لوحی جریان اعتدال به رهبری ابوموسی اشعری با شعار نه علی(ع) نه معاویه، امام علی(ع) مجبور به حکمیت شد.

روانبخش افزود: معاویه بر همین گروه اعتدالیون سوار شد و موفق به برد در حکمیت شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۲۹ سال از شهادت غواصان می‌گذرد و از آنها مشتی استخوان می‌آورند، اظهار کرد: وقتی به خاطر یک مشت استخوان این شهدا جمعیتی میلیونی به تهران می‌روند، آیا این ملت ملتی خسته است؟

روانبخش ادامه داد: این چه معنی دارد که مردم را خسته اعلام می‌کنید، شما خودتان خسته شده‌اید، اگر ملت ایران خسته بود که در این هوای گرم آن هم ساعت‌ها قبل از مراسم تشییع در محل حضور نداشتند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجاوز اخیر عربستان سعودی به یمن گفت: متأسفیم در شرایطی که امروز درس مقاومت و پایداری توسط ایران اسلامی به جهان صادر شده است، در حال دست برداشتن از مقاومت هستیم.

روانبخش بیان کرد: مردم یمن سه ماه در حال مقاومت در برابر انواع سلاح‌های عربستان سعودی در بدترین شرایط زندگی هستند و عربستان در برابر مقاومت انصارالله مجبور به پذیرش حضور آنها در ژنو شده است.

وی با اشاره به پیروزهای حزب‌الله و حماس این پیروزی‌ها را از ثمرات مقاومت عنوان کرد.

روانبخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جریان انفعال و سازش گفت: این جریان از زمان بازرگان وجود داشت و وی به امام راحل پیشنهاد مذاکره با شاه را می‌داد، در حالی که اگر امام راحل چنین کاری می‌کردند امروز انقلاب اسلامی وجود نداشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: سیاست انفعال و سازش را یک بار از سال ۸۲ تا ۸۴ امتحان کردیم.DSC_0221

روانبخش با بیان اینکه در آن سال‌ها داوطلبانه تعلیق و پروتکل الحاقی را پذیرفتیم، گفت: قرار بر ۶ ماه تعلیق و لغو تحریم‌ها بود اما دشمن بعد از آن تهدید به حمله نظامی کرد و خواستار تعلیق دائمی شد.

وی افزود: مجلس ششم طی نامه‌ای به رهبری خواستار پذیرش خواسته‌های آمریکا می‌شود اما مجلس اصولگرای هفتم طی تصویب طرحی خواستار لغو تعلیق و برداشتن مهر و مو‌م‌های نیروگاه هسته‌ای می‌شود و دولت اصلاحات مجبور به پذیرش این طرح شد.DSC_0197

روانبخش در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح تفکر برد ـ برد، گفت: این یعنی ۵۰-۵۰ یعنی گذشتن از خواسته‌های اصلی که نتیجه‌اش می‌شود برد دشمن و از دست دادن امتیازات از سوی ما.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری ۲۵ کنسرت در شهر کرمان با هزینه ۱۰۰ میلیونی گفت: شما جیب مردم را خالی کردید و بنزین مردم را از جیب آنها برداشتید، آن وقت اعتقاد دارید با برگزاری کنسرت و موسیقی مردم شاد می‌شوند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: آقای رئیس جمهور می‌گوید مردم افسرده‌اند و باید شاد باشند، بله شاد باشند اما نه با رقص و موسیقی، مشکل مردم کار و کسب درآمد است.DSC_0161

روانبخش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: گفته‌اند ازدواج جوانان ما با تحریم گره خورده است، این سیاست انفعالی بوده که نتیجه آن پررو شدن دشمنان است.

وی با اشاره به اظهارات جدید آمریکایی‌ها مبنی بر شرط بازدید از مراکز نظامی ایران برای پذیرفتن توافق و لغو برخی تحریم‌ها گفت: آقای عراقچی می‌گوید آنها را با چشمانی بسته به مراکز نظامی می‌بریم، آقای عراقچی از شما بسیار بعید است .

فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president