کد خبر : 45960
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 22:44

آقای بزرگواری یادتان باشد اینجا گچساران است/چپ و راست عامل وحدت برای خلق حماسه است

آقای بزرگواری یادتان باشد اینجا گچساران است/چپ و راست عامل وحدت برای خلق حماسه است

آوای جنوب  متاسفانه حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در واکنش به تغییر فرماندار گچساران خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته است: جناب کلانتری استاندار محترم از وجنات شما پیدا است که انسان مومن و معتدلی باشید، بدانید و آگاه باشید که جو گچساران آتشی زیر

آوای جنوب 

متاسفانه حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در واکنش به تغییر فرماندار گچساران خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد نوشته است: جناب کلانتری استاندار محترم از وجنات شما پیدا است که انسان مومن و معتدلی باشید، بدانید و آگاه باشید که جو گچساران آتشی زیر خاکستر است، چون عده‌ای برای قدرت نمایی آمده‌اند و عده‌ای برای انتقام سخت پس فرماندار باید کسی باشد که به تمام زیر و بم گچساران اشراف داشته باشد، من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال.
اما روی سخنم با حاج آقا بزرگواری است.
جناب آقای بزرگواری بهتر آن بود در لباس روحانیت اینگونه پیش گویی نمی کردید.
آقای بزرگواری اینجا گچساران است دیار بزرگ مردانی که برگ زرینی را در قبل از پیروزی انقلاب رقم زدند و سالها در کنار هم در دفاع مقدس حماسه آفریدند.
آقای بزرگواری آتش زیرخاکستر یعنی اینکه وقتی شهری آرام است دیگری از بیرون بخواهد عامل تحریک شود در حالی که مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به انتخابات آینده دارد تا حماسه ای دیگر رقم بخورد و قطعا مردم گچساران و باشت حماسه دیگری را با حضورشان رقم خواهند زد.
آقای بزرگواری وقتی از فضای گچساران اطلاعی در دست ندارید بهتر آن بود سکوت اختیار می کردید نه اینکه به دنبال تحریک باشید.
آقای بزرگواری آری از فضای گچساران می گویم؛ اینجا در اوج رقابت های داغ انتخاباتی اش با هم برادر هستند و بر سر یک سفره می نشینند.
آری وقتی می گویم از فضای گچساران بی اطلاع هستید از سفره صبحانه ای می گویم که غلامرضا تاجگردون و بزرگان اصولگرا شهر چند روز پیش دور هم نشستند تا رضایت اولیای دم را بگیرند و بعد از موفقیت در کنار هم بودند.

آقای بزرگواری آن انتقامی که تاجگردون می گوید به معنی درگیری مسلحانه نیست بلکه حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای است.
آقای بزرگواری مسوولان امنیتی در راس کشور نیز به خوبی می دانند در همان روزهای رد اعتبارنامه تاجگردون به دفعات تیم های مختلفی به گچساران آمدند اما خون از بینی کسی پایین نیامد.

پس یادتان باشد اینجا گچساران است… چپ و راست عاملی برای وحدت و حضوری پرشور در انتخابات هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.