آوای جنوب

آقای احمدزاده؛ از سخنگوی دولت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد چه خبر؟

آوای جنوب

” روابط عمومی ” به عنوان مهم ترین رکن اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم، با کم توجهی محض نماینده ارشد دولت در استان مواجه شده است.

به گزارش آوای جنوب  پس از مستقر شدن دولت جدید در کشور اقدامات و فعالیت های زیادی در سطوح مختلف جهت تعالی و تحرک بیشتر و امیدآفرینی و قرار گرفتن کشور در مسیر پیشرفت در حال شکل گیری و انجام است و تاکنون تلاش های بسیاری انجام شده است که باید به اطلاع مردم رسانده شود.

در دورانی که اطلاع رسانی به موقع و حداکثری مهمترین مساله در بیان خدمات دولت است و در مقابل، عده ای سعی در ضعیف نشان دادن عملکرد دولت هستند؛ نقش روابط عمومی ها به خصوص در استانداری ها می تواند کاملا تعیین کننده باشد اما به نظر می رسد این مساله در کهگیلویه و بویراحمد در اولویت آخر شخص اول اجرایی استان قرار دارد.

مهر ماه سال ۱۴۰۰ و پس از انتصاب علی احمدزاده به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عبدالعزیز تقی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری منصوب شد و امید می رفت تحولی در این حوزه صورت گیرد و خدمات دولت به خوبی رسانه ای شده و به اطلاع مردم برسد اما تنها چند ماه پس از روی کار امدن تقی زاده، وی از سمت خود کناره گیری کرد تا استاندار با چالش انتخاب مدیر جدید این اداره مواجه شود.

در حالی که حدود هفت ماه از کناره گیری تقی زاده می گذرد اما همچنان روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون مدیر و در بلاتکلیفی است و همین مساله می تواند ضربات سختی به دولت در استان وارد کند و مشخص نیست چه زمانی سخنگوی دولت در استان مشخص خواهد شد. چرا که جای خالی انتشار اقدامات اساسی دولت در رسانه ها بیش از پیش احساس می‌شود.

مظلومیت تاریخی دولت انقلابی در استان بیش از همیشه هویدا شده است و احمدزاده به نوعی دچار خودزنی شده است؛ این امر هیچ گاه قابل جبران نخواهد بود چرا که عدم اطلاع رسانی خدمات دولت باعث تضعیف بدنه مردمی آن خواهد شد و مهم تر از همه این که باعث ایجاد ناامیدی در میان جامعه خواهد بود.

امیدواریم مسیر رسانه ای دولت در استان هرچه زودتر به ریل مناسب خود بازگردد تا بیش از پیش شاهد عقب افتادگی این مهم در استان نباشیم

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president