آوای جنوب

آقایان استان نشین؛ گچساران هم جزیی از استان کهگیلویه و بویراحمد است

آوای جنوب
آقایان استان نشین؛ گچساران هم جزیی از استان کهگیلویه و بویراحمد است

نمیدانم از کجای تنهایی شهرم بنویسم؛ شاید برخی ها فکرشان اینگونه بوده است زن و مرد؛ پیر و جوان گچسارانی نان و نفت می‌خورند و لوله های نفت درون خانه هایشان است و از آنجا صادر میکنند .
روزی میگفتند از حق سیستان و بلوچستان گرفته تا یاسوج و کهگیلویه و دیگر شهرهای دورافتاده به شهر من می آید اما واقعیت آن است ما حق خودمان را نیز هنوز نتوانسته ایم بگیریم.
بگذریم …
روی سخنم این بار با مسوولین استانی و در راس آن استاندار است.
با نگاهی به جلسات استانی آنچه مشاهده می کنیم تصمیم گیری برای تمام استان نیست بلکه از استاندار گرفته تا معاونین وی در نقش مدیران شهری یاسوج هستند و مطالبه گر برای عمران و ابادانی شهر یاسوج گویی که همه مدیران شهری یاسوج هستند و فراموش کرده اند یاسوج خود شهردار دارد و …
آقایان اگر‌ واقعا منتقد شهردار یاسوج هستید و بعد از این همه فرصت هنوز ضعف ها برطرف نشده است او را برکنار کنید.
جلسات بجای تصمیم گیری برای کل استان به پل بشار و ورودی های شهر یاسوج ختم می شود و گویی استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یاسوج است و برخی اوقات نیز کهگیلویه و مشکلات آن.
آقایان گچساران جزیی از این استان است که متاسفانه وضعیت خوبی ندارد؛ از نبود بودجه در شهرداری و امکانات تا حرکت لاک پشتی پروژه هایی نظیر دریاچه مصنوعی و جاده گچساران به گناوه و باباکلان و تونل دیل میطلبد که نگاه ویژه ای به گچساران شود .
باشد که در این دنیا و آن دنیا عاقبت به خیر شوید…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president