آوای جنوب

آغاز عملیات درختکاری در ورودی‌های شهر یاسوج/معاون عمرانی: زیباسازی ورودی شهر در اولویت است

آوای جنوب

با حضور مسئولان استانی درختکاری ورودی شهر یاسوج از محل پلیس‌راه یاسوج- شیراز تا تل‌خسرو آغاز شد.

آغاز عملیات درختکاری در ورودی‌های شهر یاسوج/معاون عمرانی: زیباسازی ورودی شهر در اولویت است

به گزارش آوای جنوب از یاسوج کیامرث حاجی‌زاده در آیین درختکاری ورودی شهر یاسوج از محل پلیس‌راه یاسوج- شیراز تا تل‌خسرو اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ شروع قرن جدید و اعیاد شعبانیه را به مردم استان تبریگ می‌گویم همه خادمان مردم در حال خدمت هستند و امیدواریم بلایایی مثل کرونا که باعث مرگ عزیزانمان شده رفع شود.

وی گفت: به تاکید استاندار در روزهای اول خدمت موضوع ساماندهی ورودی شهرهای استان به خصوص یاسوج و رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری را به عنوان اولویت اول در دستور کار قرار دادیم که در کنار آن اولویت‌های دیگر آب شرب و جاده‌هاست.

حاجی‌زاده افزود: توانستیم با پی‌گیری در ورودی یاسوج با همکاری راهداری و شهرداری هم بحث تعریض و هم ساماندهی ورودی‌ها از سرآب‌تاوه تا مرکز شهر و از فرودگاه تا مرکز شهر را داشته باشیم.

معاون استاندار  گفت: کار ایجاد فضای سبز را با همراهی خوب شهرداری شروع کرده‌ایم چرا که دهیاری به عنوان متولی اصلی امکانات لازم را نداشت از شهرداری خواستیم که از پلیس راه اصفهان تا تل‌خسرو شهرداری شود بلوار گلکاری و درختکاری گردد و راهداری هم تعریض را به خوبی شروع کرده و فاز اول آماده آسفالت و جدول کشی است.

وی گفت: تعریض پل‌ها هم به مناقصه رفته در کنار آن نهضت درختکاری در ورودی شهرها را داریم درخت چنار با صلابت و پر سایه و سبز است که در مناطق سردسیر در ورودی‌ها و بازده خوبی داشته به همه شهرداران در مناطق سردسیری گفته‌ایم که این گونه درخت مناسب استفاده است و به همین منظور ورودی یاسوج را با حضور نجار معاون وزیر کشور شروع به درختکاری کردیم.

معاون استاندار با بیان این که نهضت سبز ورودی شهرها یک حرکت جدی است گفت: اکنون عملیات اجرایی و تعریض را داریم و به زودی بعد از تعطیلات آسفالت تمام می‌شود مردم بدانند اینجا جز حوزه کاری دهیاری است اما از توان شهرداری استفاده کردیم و آن‌ها نیز به خاطر مردم اجابت کردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president