کد خبر : 44756
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 18:08

آغاز احداث عملیات بلوار شهید جلیل پور دوگنبدان با اعتبار۶۵ میلیاردی

آغاز احداث عملیات بلوار شهید جلیل پور دوگنبدان با اعتبار۶۵ میلیاردی

آوای جنوب شهردار دوگنبدان گفت: احداث بلوار شهید جلیل پور دوگنبدان یکی از طرح‌های شاخص ترافیکی به طول ۳ کیلومتر و عرض متوسط ۳۰ متر و با اعتباری به میزان ۶۵میلیارد ریال آغاز شد. مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران از آغاز عملیات احداث بلوار شهید جلیل‌پور دوگنبدان خبر داد. وی

آوای جنوب

شهردار دوگنبدان گفت: احداث بلوار شهید جلیل پور دوگنبدان یکی از طرح‌های شاخص ترافیکی به طول ۳ کیلومتر و عرض متوسط ۳۰ متر و با اعتباری به میزان ۶۵میلیارد ریال آغاز شد.

آغاز احداث عملیات بلوار شهید جلیل پور دوگنبدان با اعتبار65 میلیاردی

مسعود ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران از آغاز عملیات احداث بلوار شهید جلیل‌پور دوگنبدان خبر داد.

وی گفت: با رشد روزافزون شهرک‌ها، مناطق پرجمعیت را در محلات ۵۰۰ دستگاه، گلستان، شهرک جهاد، کوی نفت و… شاهد هستیم و به تبع آن افزایش وسایط نقلیه تعداد سفرهای بالا، ترافیک سنگین را در پی داشته است.

 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه امروزه بلوارهای حدفاصل چهارراه نماز و میدان فردوسی دیگر جوابگوی بار ترافیکی سنگین جهت ایجاد دسترسی به محلات مذکور نیست، افزود: در این راستا یکی از راهکارهای مهندسی ترافیک، احداث بلوارهای موازی جهت تقسیم بار ترافیکی است.

ظفری عنوان کرد: احداث بلوار شهید جلیل پور یکی از طرح‌های شاخص ترافیکی به طول ۳ کیلومتر و عرض متوسط ۳۰ متر و با اعتبار ۶۵میلیارد ریال در دستور کار شهرداری دوگنبدان با هدف تسهیل و کاهش بار ترافیکی حدفاصل چهارراه سرباز تا بلوار نفت قرار گرفت.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: این بلوار دارای ۳ باند رفت و برگشت، مسیر عابر پیاده، فضای سبز، چهار راه هوشمند، احداث جایگاه و ساماندهی ماشین آلات سنگین (اعم از کمپرسی، بیل مکانیکی، لودر و سایر دستگاههای سنگین) خواهد بود.

وی ادامه داد: ورودی بلوار مذکور از بلوار ولیعصر (عج) جنب پل هوایی و آرامستان رادک بوده و پس از عبور از مجاور ساختمانهای فرمانداری، آموزش و پرورش، استادیوم شهدای صنعت نفت و ایجاد دسترسی به میدان گلستان، به بلوار نفت خواهد رسید.

ظفری بیان کرد: فاز نخست این پروژه ابتدای اردیبهشت ۹۹ از بلوار ولیعصر(عج)، جنب آرامستان رادک آغاز شده است.

شهرار دوگنبدان عنوان کرد: طرحی که به حول قوه الهی می‌تواند بار ترافیکی حدفاصل چهارراه سرباز، چهارراه زندان، بلوار امام حسن تا میدان فردوسی و از آنجا تا بلوار نفت را به میزان ۵۰ درصد کاهش دهد.

وی خاطرنشان کرد:شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابجایی پایه های برق و شرکت بهره برداری نفت نسبت به مدفون سازی لوله آب همکاری لازم را انجام دهند تا شاهد بهره‌برداری از فاز اول بلوار باشیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.