آوای جنوب

آخرین خبر از صندوق سپرده‌گذاری حاشیه‌ساز بهمئی/معاون دادستان: سامانه ویژه طرح شکایت طراحی شد

آوای جنوب

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از آخرین وضعیت رسیدگی به صندوق سپرده‌گذاری حاشیه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران در بهمئی در خصوص روند رسیدگی قضایی به پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی اظهار داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت زیاد پرونده و دغدغه سپرده گذاران این صندوق، دادستانی مرکز استان دو اقدام بسیار مهم یکی تسریع در رسیدگی به پرونده و نیز دقت در اطلاعات و رعایت عدالت در این پرونده انجام داده است.

نادریان درباره ی یکی از این اقدامات که تشکیل کارگروه اقتصادی در این زمینه است توضیح داد و چنین گفت: اولین اقدام ابتکاری، تشکیل کارگروه اقتصادی است که شامل کارشناسان متخصص امور بانکی از بانکهای استان بوده و به صورت شبانه روزی نسبت به بررسی پرونده این صندوق و تجمیع و تطبیق موارد ضروری در حال اقدام می باشند.

معاون دادستان مرکز استان افزود: دومین اقدام ابتکاری این دادستانی که در راستای تسهیل در طرح شکایت و نیز حذف پرداخت هزینه صورت گرفته، طراحی سامانه ویژه طرح شکایت سپرده گذاران این صندوق بوده که با همکاری ارزشمند اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، این سامانه به آدرس https://kb.ict.gov.ir/fa/formeghazayi بارگذاری و آماده دریافت شکایت سپرده گذاران است

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president