آوای جنوب

آخرین اقدام فرماندار دنا برای خاتمه دادن به مسایل پیش آمده در هفته گذشته /عکس

فرماندارموج پیش آمده از مطلب اخیر فرماندار دنا در انتقاد از امام جمعه شهر پاتاوه که واکنشهای متفاوتی در رسانه ها و دنیای مجاز به همراه داشت روز گذشته با یک اقدام به طور کامل خاتمه یافت.

آوای جنوب؛

فرماندار شهرستان دنا همزمان ارسال متن یادداشت خود و انتقاد از امام جمعه پاتاوه متن رسمی ارسالی به رسانه های استان را بر روی سایت فرمانداری دنا منتشر کرد .

همزمان با شدت گرفتن انتقادات نسبت به این اقدام که در نهایت با وساطت فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و حضور تاج امیری فرماندار دنا در نماز جمعه شهر پاتاوه همراه شد، متن ارسالی به رسانه های استان از روی سایت فرمانداری حذف شد و کاربران در صورت مراجعه به این سایت، با سایر اخبار مربوط به فرمانداری مواجه می‌شوند.

این اقدام و حضور فرماندار دنا در بین نماز گزاران و حضور در دفتر امام جمعه پاتاوه نشان از تمایل وی به خاتمه دادن جو حاکم بر شهرستان به خصوص در بخش پاتاوه بود که جای تقدیر دارد.

اما نکته مهمی که در پایان این جریان به ذهن عمده افراد خیرخواه از هر دو طرف می رسد لزوم طرح مسایل و برخی سوء تفاهمات بین مسوولان در یک فضای صمیمی و جلوگیری از کشاندن آن به فضای عمومی جامعه است،موضوعاتی که جز به حاشیه کشاندن و صرف هزینه های زیاد برای مردم و مسوولان نتیجه ای در بر ندارد .

تصویر صفحه سایت فرمانداری دنا

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president