آوای جنوب

آئین تودیع و معارفه روسا و دادستان های قدیم و جدید کهگیلویه/ موحد:ارتباط با مردم کلید حل معضلات/توصیه رئیس کل دادگستری به مسوولان جدید قضایی در کهگیلویه+تصاویر

آوای جنوب
آئین تودیع و معارفه روسا و دادستان های قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

عصر امروز مراسم تودیع و معارفه روسا و دادستان های قدیم و جدید شهرستان کهگیلویه با حضور نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس،رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد،امام جمعه دهدشت،فرماندار کهگیلویه،شورای اداری و تامین در دهدشت برگزار شد.

نایب رییس کمیسیون قضایی در مجلس در این آئین اظهار کرد:از تلاش های رییس دادگستری و دادستان سابق کهگیلویه قدردانی میکنم.
حجت الاسلام موحد عنوان کرد:امروز یکی از ویژگی هایی که مسول باید داشته باشد،ارتباط مردمی است چون در سایه این ارتباط بسیاری از مسایل جامعه و دستگاه قضا حل میشود که دادستان سابق کهگیلویه چنین ویژگی ای داشت.
نماینده کهگیلویه بزرگ همچنین گفت:دستگاه قضایی استان هم سالم است و هم جوانان و پتانسیل های علمی و نخبه زیاد دارد که جای قدردانی است.
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت:به مسوولان جدید توصیه می کنم سند تحول در دستگاه قضایی را مطالعه کنند که برای اولین بار از نظر تئوری و اجرا در اوج قرار دارد.
دکتر نگین تاجی بیان کرد:تمام اقداماتی که در این دو سال در استان انجام دادیم این سند تحول قضایی را مد نظر داشتیم .
وی افزود:طرح افرایش حقوق کارکنان را از نماینده کهگیلویه بزرگ که پیگیر امور مردم هستند می خواهیم مد نظر قرار دهند.
این مسوول قضایی ادامه داد:آموزش را زیربنا کار خود قرار دادیم و رشد بیش از ۶۰ درصد داشتیم.
دکتر نگین تاجی افزود:تا زمانیکه این تفکر که پلیس و دستگاه قضا تنها مسوول پیشگیری از اسیب های اجتماعی است وجود دارد،پیشرفت در جامعه نداریم،برای حل معضلات نیازمند انسجام بین دستگاه قضایی و نهاد های فرهنگی،نماینده،امام جمعه و…هستیم.
وی همچنین از تلاش های رییس دادگستری و دادستان کهگیلویه تشکر کرد‌.
در این آیین از زحمات مصطفی محمودی مقدم رییس سابق دادگستری کهگیلویه قدردانی و حجت الاسلام علی سعیدی به عنوان رییس جدید دادگستری کهگیلویه معرفی شد.
همچنین از زحمات عبدالله سعادتیان دادستان سابق کهگیلویه قدردانی شد و اقای سعید کریم زاده به عنوان دادستان جدید کهگیلویه معرفی شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president