آوای جنوب

هدایت خواه: «جهاد تبیین» مقابل تلاش امروز جبهه باطل/نیروهای انقلاب فریب دشمنان انقلاب و نظام را نخورند

آوای جنوب

در آخرین روز از بزرگداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی در مسجد صاحب الزمان (عج)شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار گردید.

در این مراسم که علاوه بر مردم، کارکنان دستگاه قضایی استان حضور داشتند، ستار هدایت خواه از چهره های شاخص فرهنگی استان و یکی از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در سخنانی جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری در مقابل جبهه باطل و بخشی از توطئه های دشمنان برای ایجاد نفوذ در بین مردم سخنرانی کرد.

به گزارش آوای جنوب، ستار هدایت خواه امروز در مراسم گرامی داشت شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه و هفته «بازخوانی حقوق بشر آمریکایی»، اظهار کرد: بر اساس مبانی دینی و قرآنی از روزی که خداوند بشر را خلیفه خود در روی زمین برگزید، از همان روز شیطان در برابر فرمان خداوند ایستادگی کرد و دو جبهه حق به پرچمداری حضرت آدم و جبهه باطل با پرچمداری شیطان شکل گرفت.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرچم جبهه حق از حضرت آدم به دست حضرت نوح، حضرت موسی، حضرت عیسی، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و … سپرده شد و پرچم شیطان به دست ابوسفیان ها و امثال آنها که تا امروز ادامه دارد، سپرده شد.وی خاطرنشان کرد: پرچمی که به دست انبیاء الهی، پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام بود، امروز در دست بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و جانشین خلف ایشان امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت بزرگوار ایران و پرچم شیطان امروز در دستم مظهر شیطان بزرگ به رهبری آمریکا است.

هدایت خواه با اشاره به اینکه باید با توجه به رفتارها ارزیابی کنیم که در کدام جبهه قرار گرفته ایم، ادامه داد: اگر در ذیل جبهه حق رفتار و موضع گیری کنیم، هرچند که در عرصه اهل عمل، زاهد، اهل نماز، روزه، اهل انفاق و تلاوت قرآن باشیم، هیچ تفاوتی نمی کند با اینکه غرق در شراب یا فسق و فجور باشیم.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه معیار حضور در میدان حق و باطل و یاری جبهه حق در این مسیر است، افزود: در صف آرایی جبهه حق و باطل در طول تاریخ جریان باطل با استفاده از ابزارهای پیشرفته خود تلاش کرد که مردم را در میدان حق و باطل دچار شک و تردید کند و تلاش می کنند چهره حق طلبان را مخدوش و محاسن جبهه حق را کوچک و ناچیز جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: «جهاد تبیین» مقابل تلاش امروز جبهه باطل است که صف آرایی این جبهه با برخورداری از ابزارهای پیشرفته بیشتر بوده و در هیچ دوره‌ای به این اندازه صف‌آرایی متشکل از نظام سرمایه داری غرب، صهیونیسم جهانی، ارتجاع منطقه و عناصر و عوامل داخلی آنها نبوده است.

هدایت خواه تاکید کرد: جبهه حق به پرچم داری ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی کارایی خود را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشته و هرکس بخواهد حضور خود را در این جبهه اعلام کند، خود را ذیل انقلاب اسلامی تعریف کرده و این روند صف‌آرایی از روز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون وجود دارد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در مقابل جبهه باطل که خود را پرچمدار حقوق بشر قلمداد کرده، به بهانه دفاع از حقوق بشر به کشورها و ملت ها حمله کرده و برای آنها محدودیت ایجاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف جهادگران عرصه تبلیغ این است که آمریکا را به عنوان ضدبشر ترین ها به دنیا معرفی کنند.

هدایت خواه در ادامه، به فهرستی از ضد حقوق بشری های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا بیشترین نقض حقوق بشر را دارد که یکی از آنها قانون حمل سلاح بوده و با این کار حق مردم خود را به خطر انداخته است.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بی توجهی به حقوق شهروندان سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، محکومیت های شدید غیر انسانی از جمله اعدام الکترونیکی، نقض حقوق برخی از اقلیت های مذهبی، زیرپا گذاشتن حق افرادی که ضد سلاح هسته‌ای هستند، اسلام هراسی، تعرض و زورگیری، عدم توجه به حقوق پناهجویان، نقض حریم خصوصی شهروندان، خشونت های جنسی علیه زنان و … را از دیگر موارد ضد حقوق بشری توسط دولتمردان آمریکا دانست.

وی یادآور شد: بالاترین نقض حقوق بشری با بیش از ۱۰۰ جنگ و تعرض به حقوق ملت ها توسط آمریکا صورت گرفته است.

هدایت خواه مسلط کردن طالبان بر افغانستان، وتوی قطعنامه های شورای امنیت که بر علیه صهیونیست ها صادر می شد، عدم توجه به اجرای بسیاری از کنوانسیون های بین المللی، حمایت از گروه های تروریستی به ویژه منافقین، حمایت از سلطنت طلب ها و الاهوازی، حمایت از حکومت آل سعود، حمایت از جنایت های صورت گرفته بر علیه مردم مظلوم یمن، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، وضع تحریم‌های ظالمانه دارویی و اقتصادی در شرایط سخت و … را از دیگر موارد ضد حقوق بشری توسط دولت آمریکا برشمرد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان ضمن تأکید بر اینکه جنگ ترکیبی در کنار اقدامات دشمن را باید جدی بگیریم، افزود: دشمن جنگ تمام عیاری را به ما تحمیل کرده که این جنگ ها شامل «جنگ رسانه‌ای»، «جنگ روایتی» و «جنگ ترکیبی» است که باید جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه را مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صف آرایی امروز دشمن جنگی روایتی مهم است که در این زمینه دستگاه های اجرایی، حاکمیتی و قضائی را مورد هجمه قرار می دهند.

هدایت خواه اظهار کرد: هرچند هیچ کس منکر ضعف‌ها نیست، ولی جهت گیری کلی نظام و مملکت جهت گیری به سمت حاکمیت حق است که باید در این راستا نقایص و ضعف ها را برطرف کنیم.

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بر مطالبه گری لازم توسط نیروهای انقلابی تاکید کرد و گفت: باید مواظب باشیم در این راستا فریب دشمنان نظام را نخورند و در دام دشمن نیفتند.

وی شهادت شهید بهشتی را ضایعه بزرگی برای کشور و انقلاب دانست و گفت: این انقلاب و نظام با عنایت خداوند، ائمه اطهار علیهم السلام و همراهی مردم بزرگوار ایران روز به روز به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهد.

هدایت خواه ضمن تاکید بر اینکه باید در میدان باشیم و چهره واقعی دشمن و ادعاهای ضد بشری آنها را افشا کنیم، افزود: امروز مانند دوران دفاع مقدس در حال جهاد هستیم و برخلاف حضور در این دوران که «واجب کفایی» بود، ولی امروز حضور در جهاد تبیین و افشای چهره واقعی دشمن و نقشه های شوم آنها «واجب عینی» است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید اهل بصیرت و در میدان حق حضور داشته باشیم، گفت: کسانی که تصور و وعده های توخالی دارند بدانند این پرچم به دست مومنان صالح و امام زمان عجل الله سپرده و بساط شرک به دست این امام بزرگوار برچیده خواهد شد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president