آوای جنوب

ناوگان ترابری خط مقدم صنعت نفت است/کمک دو میلیاردی کارکنان ترابری نفت گچساران به دانش آموزان بی بضاعت

آوای جنوب

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسه هفتگی ترابری که به مناسبت ۲۶ آذر روز حمل و نقل که با حضور مدیرخدمات؛رییس ترابری نفت و مسوولین واحد‌های مختلف برگزار شد گفت: ناوگان ترابری خط مقدم صنعت نفت است و مشاهده می کنیم کارکنان ترابری در تمامی عملیات ها پای کار و در خط مقدم هستند.

مهرداد کاهکش با اشاره به کار در مجموعه ۱۱ بی بی حکیمه اظهار کرد: این باعث افتخار است که صنعت نفت گچساران چنین نیروهای توانمندی در میدان عمل دارد چنانکه امروز مشاهده می کنیم خدمات ترابری در تمامی بخش ها به خوبی انجام می شود.
مدیرعامل نفت گچساران تصریح کرد: در بحث مسوولیت های اجتماعی نیز خوشبختانه ناوگان ترابری همیشه سربلند بوده است و هر جا که صدا را شنیدند چه در بحران ها و چه در مشکلات مردم پای کار بودند که بر خود لازم می دانم از تمامی شما تقدیر و تشکر نمایم .
بر اساس این گزارش ابوالحسن غلامی ضمن تقدیر از خدمات ترابری گفت: در طی این مدت ۹۷ درصد درخواست های مردمی در هییت مدیره شرکت مورد موافقت قرار گرفته است که نشان از توانمندی این مجموعه دارد.
وی با اشاره به سختی کار ناوگان ترابری ادامه داد: بر خود لازم می دانم از شما سنگرسازان بی سنگر ناوگان ترابری تقدیر و تشکر نمایم چرا که در تمامی بحران های سخت درون و برون شرکت با تمام توان خستگی ناپذیر پای کار بودید.
در ادامه این جلسه مهرداد حسینی رییس ترابری نفت گچساران با ارایه گزارشی به نقش ناوگان ترابری در منطقه پرداخت و گفت: کار در گستره شرکتی که در چهار استان تاسیسات دارد سخت است اما با وجود چنین نیروهایی از همه سختی ها عبور کرده ایم .
وی ادامه داد: برای لحظه ای نگذاشتیم کار متوقف شود چنانکه مشاهده می کنید نیروهای ترابری شبانه روز پای کار هستند .
رییس ترابری نفت گچساران اظهار کرد: از خدمت در سنگر نفت در تاسیسات تا بحران ها در کنار مردم شهر با وحدت و همدلی پای کار هستیم .
بر اساس این گزارش هر ساله جشنی به مناسبت روز ترابری در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می شد و هدایایی به کارکنان نمونه اهدا می شد که امسال کارکنان ترابری صنعت نفت گچساران تصمیم گرفتند با جمع آوری کمک های خود مبلغ دو میلیارد ریال را به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان اهدا کنند .ع/ک

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president