آوای جنوب

محسن رضایی: سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه هنگام خروج از مرز باکو دستگیر شدند

آوای جنوب

معاون رئیس جمهور گفت: سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند، دستگیر شدند.

به گزارش آوای جنوب از ایذه محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز در مراسم خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه اظهار کرد: سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند.

وی ادامه داد:مطمئن باشید هرکسی که در این حادثه دخالت داشته است هر که باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را دستگیر خواهیم کرد و از او انتقام می گیریم.

رضایی گفت: از مسئولان قضایی درخواست داریم این افراد جنایتکار را در شهرستان ایذه و در مقابل چشم مردم مجازات کنند.

وی با ذکر قهرمانی‌های ایذه در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی یادآور شد: ایذه‌ی قهرمان همیشه پای خود ایستاده است و با شهادت فرزندانش خم نخواهد شد و مسیر تاریخی خود را ادامه خواهد داد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: من به نمایندگی از رئیس جمهور در ایذه حضور پیدا کردم و بررسی تمامی ابعاد این حادثه خونین را تا تا مشخص شدن ابعاد آن دنبال خواهم کرد.

وی گفت: به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته‌اند؟ مردم ایذه همواره از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد و از پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین های ایران اسلامی یکی از کانون های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده‌اند. مگر دشمن می‌تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد؟

رضایی با بیان اینکه ما امروز غصه‌دار هستیم، بیان کرد: امروز غم در دل ما خانه کرده است اما ایذه سرپای خود می‌ایستد و به مسیرش ادامه می دهد و هیچ دشمنی نخواهد توانست ایذه را به زانو دربیاورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president