آوای جنوب

لشکر مدیران غایب در یک جلسه مهم/ وقتی استاندار مجبور به عذرخواهی می شود

آوای جنوب

در نشست بم سفیران نوسازی که در شهر یاسوج و به مناسبت سالروز زلزله دلخراش بم برگزار شد اغلب مدیران مرتبط با موضوع شهرسازی غایب بودند که انتقاداتی در پی داشت.

به گزارش آوای جنوب ، در نشست بم سفیران نوسازی با موضوع زلزله بم امروز به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حضور نماینده طرح بازآفرینی شهری ایران برگزار شد که حواشی نیز به دنبال داشت.

سید علی باب الحوائجی در این نشست با اشاره به بسته های تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای احیای منازل در بافت های فرسوده گفت: هیچ مانعی برای احداث و نوسازی واحدها در بافت های فرسوده در سطح استان وجود ندارد.

نماینده طرح بازآفرینی شهری در ادامه پیگیر حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد اما اعلام کردند که وی در تهران حضور دارد که با واکنش باب الحوائجی مواجه شده و گفت این هم از شانس ماست این همه از تهران آمدیم استان اما مدیران نیستند و به تهران رفتند.

وی در ادامه از غیبت برخی مدیران از جمله مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی، فرماندار و شهردار گچساران و مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلایه کرد و گفت: اگر قرار است تغییر و تحولی در استان صورت گیرد باید مدیران حضور داشته باشند تا برای این تغییر و تحول برنامه ریزی کنیم. سخنان نماینده طرح بازآفرینی شهری با واکنش استاندار مواجه شد و احمدزاده گفت وظیفه همه را خودم انجام می دهم.

در ادامه نماینده طرح بازآفرینی شهری ضمن قدردانی از استاندار گفت ما آمدیم گره از مشکلات استان حل کنیم از وزیر خواستم بین همه استانها به خاطر محرومیتی که وجود دارد با استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت وئدیو کنفرانس ارتباط برقرار و مشکلات استان مطرح شود.

وی ادامه داد: ما روی این صندلی ها نشستیم که مشکلات حل کنیم و به دنبال رقم زدن اتفاقات خوب برای استان هستیم البته اتفاقات خوب زمانی رخ می دهد که خود مسئولان هم به دنبال تغییر و تحول باشند، امیدوارم روزی که خواستیم وزیر را به استان بیاوریم همه مدیران حضور داشته باشند

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در وضعیت بافت استان کهگیلویه و بویراحمد مشاهده کردم گفت: از آقای استاندار درخواست دارم در اولین فرصت جلسه را تشکیل دهند و موضوع پل های که مطرح شده را پیگیری کنیم.

وی در خصوص بسته تشویقی وزارت راه و شهرسازی برای احیای بافت های فرسوده خواستار توضیح بانک مسکن در این زمینه شد که نماینده بانک مسکن هم در جلسه نبود تا استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شهردار بپرسد آیا افرادی که غایب هستند به جلسه دعوت شدند که مقدم گفت همه این افراد را دعوت کردیم.

احمدزاده هم گفت: لیست مدیرانی که نیستند به من داده شود تا با آنها اتمام حجت کنم البته از وزارتخانه مدیرکل راه و شهرسازی را ضروری خواستند برای همین در جلسه نیست.

احمدزاده بیان کرد: وظیفه مدیرانی که در جلسه نیستند به آنها ابلاغ می شود.

احمدزاده از نماینده طرح بازآفرینی شهری ایران عذرخواهی کرد و گفت همه آنهایی که در جلسه حاضر شدن محترم هستند اما انتظار می رفت مدیر خودش شخصا در جلسه حاضر می شد نه اینکه نماینده بفرستد جلسه بعدی جبران کنند و در جلسه حاضر شوند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president