آوای جنوب

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان: نامگذاری روز قدس ملت فلسطین را از انزوا بیرون کشید

آوای جنوب

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: با نامگذاری روز قدس ملت فلسطین ازانزوا بیرون کشیده شدند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران حجت الاسلام عبودی،رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در سخنرانی پایانی راهپیمایی روزقدس با اشاره به دست آوردهای نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل اظهار کرد:همه مظلومان و آزادی خواهان عالم متوجه شد‌ند که ظالمانی هستند که مردم فلسطین را مورد ظلم قرار دهند، اما کسانی هم هستند که درمقابل دشمن آنها را نیز یاری کنند و از زمانی که امام عزیزمان این روز را نامگذاری کردند مردم ایران اسلامی حمایت ها کردند و این حمایت ها تنها مختص به ملت ایران هم نبودو به سراسر عالم گسترش پیدا کرد و در بسیاری کشورها و کشورهای عربی و اروپایی این اعلام حمایت ها وجوددارد.

وی بیان کرد: ابتکارامام‌ راحل این پیام را به همه عالم مخابره کرد که گذشت اینکه عده ای برگرده مردم سوار شوند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به اینکه امام با نامگذاری روز قدس ملت فلسطین را از انزوا بیرون کشیدند درحالی که سالها قدس شریف مورد هجمه رژیم صهیونیستی بود، تصریح کرد: با این ابتکار حضرت امام‌راحل فلسطین از انزوا درآمد و امروز مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم دنیاست وبه همین دلیل استکبار جهانی هرچندگاهی طراحی می کنند که بتوانند حواس ملت های دنیا را از سمت وسوی فلسطین پرت کنند.

حجت الاسلام عبودی عنوان کرد:مسئله فلسطین از عنوان جنگ یهودی وعربی بیرون آمد که برخی بیان داشتند که مسئله فلسطین یک جنگ است، اما امام راحل اعلام کرد که مسئله فلسطین جنگ بین اعراب و یهود نیست و مسئله فلسطین مسئله اول اسلام است چرا که قدس قبله اول مسلمین است.

وی گفت: همه امت اسلامی باید به صحنه بیایند و هرچه درتوان دارند برای قدس شریف بکار ببرند، مسئله فلسطین یک مسئله جهانی است.

حجت الاسلام عبودی ادامه داد: مسئله فلسطین چگونه به پایان می رسد آنچه که مسلم است که بحران فلسطین طبق خواسته ومیل استکبار به پایان نخواهد رسید،مردم فلسطین درطول ۱۰۰سال گذشته با وجود اینکه از هرجهتی نابرابر بودند و هیچ امکاناتی هم برای مقابله با رژیم نداشتند و یک ملت دست خالی درمقابل دنیای کفرایستادند و امروز به جایی رسیده که درچهارجنگ اخیر با رژیم صهیونیستی پیروز شده است.

وی افزود: ملت فلسطین به جایی رسیده است که با رژیم غاصب صهیونیستی مقابله می کند و با کوچکترین حمله حماس و جبهه مقاومت وحشت در دل صهیونیست ها ایجاد می شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد:امروز رژیم صهیونیستی درسراشیبی سقوط قراردارد و توان مقابله با ملتی که قریب به ۶۰سال مقاومت و ایستادگی کرده است‌را ندارد،ملت فلسطین امروز هم دلگرم به جبهه مقاومتی است که درمنطقه خاورمیانه شکل گرفته است درحالی که اسرایل سودای نیل تا فرات‌را درسر می پروراند.

حجت الاسلام عبودی اظهارکرد: اما امروز جمهوری اسلامی به برکت فرزندان عزیز و فداکارش جبهه مقاومت را درخاورمیانه تشکیل داده است،براساس دستوری که رهبرمعظم انقلاب دادند که کرانه باختری هم باید مسلح شود و امروز یک انسجام خاصی در ملت فلسطین شکل گرفته است.

وی ادامه داد: امروز نیروهای جبهه مقاومت هستند که درفلسطین تصمیم گیری می کنند،رژیم صهیونیستی خیلی خودش راقوی نشان داد و امروز هم درجنگ سخت شکست می خورد و هم درجنگ سایبری شکست می خورد وامروز درحقیقت رژیم صهیونیستی درحال شکست است .

حجت الاسلام عبودی عنوان کرد: چندکشور مرتجع عربی اقدام به عادی سازی روابط با رژیم می کنند که بایدبدانند حتما ضررخواهند کرد چرا که رژیم صهیونیستی امروز ضعیف تراز گذشته شده است وناچار شده است دور خودش را دیوار بکشد درحالی که دیگر توان مقابله ندارد.

وی تصریح کرد:امروز شرایط کنونی رژیم صهیونیستی بحرانی است و درمسایل داخلی هم مشکلات بسیاری دارد و برخی ساکنین شهر های آنها هم معترضند و می گویند رژیم صهیونیستی ما را به عنوان شهروند درجه دو به حساب می آورد درحالی که این رژیم درآینده نزدیک ساقط خواهد شد و سنگرهای حبهه مقاومت بیخ گوش آنها ساخته شده اند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: امروز دربلندی های جولان سنگرهایی را جبهه مقاومت ایجاد کرده است و آماده اند که اگر خطایی ازآنها سر بزند همانجا آنها راسرکوب کنند،دلیل تشکیل این درگیری ها درقدس شریف این است که رژیم صهیونیستی مستاصل شده است و جبهه مقاومت فلسطین از اعراب منطقه قطع امید کرده است و معتقد است باید روی پای خود ایستادگی کنند.

حجت الاسلام عبودی اضافه کرد: امروز عربستان سعودی خودش درباتلاق یمن گیر افتاده است ناچارشده درپاسخ موشکی یمنی ها آتش بس اعلام کند،امروز ملت فلسطین از سازشکاران قطع امید کرده است و محکم خودشان درتقابل با دشمنان ایستاده اند و نکته دیگر اینکه باور به آسیب پذیری رژیم صهیونیستی است و به این نتیجه رسیده اند که اسراییل آسیب پذیر است وجرات حمله نظامی را ندارد.

وی افزود:ما ملت ایران باحفظ وحدت و پشت سر رهبرمان باید باورداشته باشیم که دشمنان ما ضعیف هستند هرچندامکاناتی زیادی هم داشته باشند،دشمن درسوریه داعش را به راه انداختند اما درنهایت پیروز، جبهه مقاومت بود و لذا بااین باور است که معتقدیم دشمنان ما دشمنان قوی نیستیم چرا که ما به نصرت اللهی ایمان داریم.

حجت‌الاسلام عبودی عنوان کرد: دردوران دفاع مقدس ملت ایران با دست خالی مقابل همه دنیا استکبار ایستادگی کرد و یک وجب از خاکش

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president