آوای جنوب

خداداد افشاریان از هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد رفتنی شد؟

آوای جنوب

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با حضور رییس فدراسیون، اعضای مجمع این هیات فوتبال و مراجع ذیربط استانی در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

با اعلام عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استان‌ها زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری در این‌باره گفت: مجمع انتخاباتی هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با رعایت موارد مندرج در اساسنامه هیات فوتبال استان‌ها، از ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه ششم خردادماه با حضور رییس فدراسیون، اعضای مجمع این هیات فوتبال و مراجع ذیربط استانی در شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

وی افزود: با برگزاری این مجمع رییس و اعضای هیات رییسه مجمع کهگیلویه و بویراحمد از سوی مجمع انتخاب خواهند شد.

در نشستی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، خداداد افشاریان بدون رقیب و با کسب ۲۰ رای به عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

گفتنی است هفتم اسفند ماه سال ۹۷ مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و عبدالکاظم طالقانی مسؤول امور استان‌های فدراسیون فوتبال در محل هتل آزادی شهر یاسوج برگزار شد که پس از رأی گیری از اعضای مجمع برای انتخاب ریاست هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت که در نهایت خداداد افشاریان از مجموع ۲۰ رای ماخوذه همه آرا را به خود اختصاص داد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president