آوای جنوب

اینجا گچساران است/داد فرماندار هم از گرانی بازار و کیفیت ضعیف نان بلند شد

آوای جنوب

فرماندار گچساران با بیان اینکه مسوولان در ارایه خدمات با اجرای عدالت از پارتی بازی بپرهیزند گفت: مردم از ما انتظار کار و ایجاد تحول دارند به همین دلیل باید مدیران به روند فعالیت شبانه روزی خود استمرار بخشند.

روانبخش دیهیم خوب روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: دولت نگاه ویژه ای به قشر های کم برخوردار دارد و مسوولان شهرستان با جدیت و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

وی بیان کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسوولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

دیهیم خوب با بیان اینکه برپایی میز خدمت و حضور مدیران در مناطق مختلف شهرستان ضروری است گفت: این اقدام در جهت تسریع و پاسخگویی به مطالبات مردم و پیگیری خواسته های آنها نقش مهمی دارد.

دیهیم خوب ابراز کرد: مدیران باید با حضور مستمر در بین مردم نسبت به حل مشکلات آنها در مجموعه های تحت مدیریت خود حساس باشند.

وی اظهار کرد: تمام کنده کاری های سطح شهر دوگنبدان به طور موقت تعطیل خواهد شد و هیچ مجوز حفاری تا پایان تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ در سطح شهرستان انجام نخواهد شد.

دیهیم خوب تصریح کرد: این تصمیم به منظور آماده ‌سازی فضای شهری برای ایام نوروز، پیشگیری از ترافیک و سوانح احتمالی، فراهم کردن شرایط مناسب برای تردد شهروندان در معابر و ایجاد فضای بانشاط شهری اتخاذ خواهد شد.

کیفیت نان در گچساران رضایت بخش نیست

فرماندار گچساران گفت: کیفیت نان در برخی از نانوایی های این شهرستان مطلوب و رضایت بخش نیست.

وی با بیان اینکه نان یکی از مهمترین مواد غذایی مورد مصرف روزانه مردم است افزود: نانوایی ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند.

دیهیم خوب اظهار کرد: واحدهای صنفی از افزایش خودسرانه قیمت‌ کالاها در این شهرستان خودداری کنند و با عاملان افزایش قیمت‌ها در بازار گچساران برخورد جدی خواهد شد.

ی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار گرفته ایم می طلبد نظارت بر قیمت کالاها، گشت های مستمر و حضور بازرسان در سطح بازار افزایش یابد.

تمهیدات و امکانات لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی مهیا شود

فرماندار گچساران با بیان اینکه بسترهای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شود گفت: دستگاهای خدمات رسان با بسیج امکانات مهیای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران ایام نوروز باشند.

دیهیم خوب ابراز کرد: با توجه به تعطیلات نوروز و نیاز شهروندان به خرید کالاهای اساسی و روزمره، نظارت حداکثری بر بازار و اصناف ضرورت دارد.

نظارت بر بازار گچساران ضعیف است

دیهیم خوب اظهار کرد: ضروری است که اتاق اصناف و اداره صمت و دستگاه های متولی اهتمام ویژه ای به امر بازرسی و نظارت بر بازار داشته و مانع از گران فروشی و افزایش خارج از ضابطه قیمت ها و سایر تخلفات شوند.

فرماندار گچساران گفت: شهرداری دوگنبدان باید بر معضل سدمعبرها نظارت داشته و آنها را جمع آوری کند.

دیهیم خوب گفت: برنامه ریزی لازم برای پذیرایی مطلوب از مهمانان نوروزی در این شهرستان در بخش های مختلف از جمله رفاهی و فرهنگی انجام شده است.

وی بر ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران توسط دستگاه ها در این ایام تاکید کرد و گفت: اداره ها بایددر ایام نوروز برای خدمات مطلوب کشیک های منظم داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president