آوای جنوب

اولین گفت و گو با دختر افتخارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی کنکور تجربی

آوای جنوب

فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور سراسری علوم تجربی در شهرستان بویراحمد در خصوص برنامه ها و اقداماتی که سبب موفقیتش در کنکور شد توضیحاتی ارائه کرد.

فرناز حسن زاده در خصوص رازموفقیت خود در کسب رتبه اول کنکور سراری در رشته علوم تجربی گفت: تلاش ها و کوشش و کسب رتبه های مشابه آزمون کنکور و همچنین ترازهای بالا، انتظار کسب رتبه های تک رقمی را داشتم.

وی به کنکور سراسرس اشاره کرد و اینکه بعد از تطبیق درصدها با پاسخ نامه سنجش و کسب عملکرد خوب انتظار کسب این رتبه وجود داشت، گفت: خانواده ام بعد از شنیدن موفقیتم خوشحال شدند و این موفقیت را تبریک گفتند زیرا یک کهگیلویه و بویراحمدی توانست در یک رقابت علمی و سراسری نام استان را در رتبه های برتر قرار دهد.

حسن زاده با توصیه به دانش اموزان تلاش و پشتکار برای موفقیت اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و نظم این موفقیت کسب شد و در درجه اول باید خود آنها تلاش کنند و فقط تکیه به کلاس های کنکور، خانواده یا دیگران نداشته باشند.

وی در پایان گفت: خانواده و اطرافیان از تلاش ها و پشتکار و وقتی که گذاشته می شود، اطلاع پیدا کردند، و انتظار کسب رتبه تک رقمی وجود داشت و این موفقیت نتیجه تلاش یک ساله نیست بلکه از کلاس دهم آمادگی برای کنکور و موفقیت در آن تلاش صورت گرفت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president