آوای جنوب

اولتیماتوم معاون عمرانی استاندار به شهرداری یاسوج/حاجی زاده: سایت دوپشته دشت‌روم اردیبهشت به بهره‌برداری برسد

آوای جنوب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایت دو پشته دشت‌روم برای بهره‌برداری در پایان اردیبهشت آماده شود.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج،کیامرث حاجی‌زاده در نشست بررسی آخرین وضعیت سایت دفن زباله دوپشته دشتروم از روند طولانی شدن برخی از طرح‌های عمرانی انتقاد کرد و گفت: معارضات و عدم توجه دستگاه‌ها به پروژه‌ها دو عامل طولانی شدن پروژه‌ها است انگار مدیران دوست دارند همیشه این پروژه‌ها باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: چندین جلسه برگزار و برای بهره‌برداری از سایت دوپشته دشت‌روم زمان مشخص کردیم آخرین تاریخی که تعیین کردیم روز هوای پاک در فروردین بود که باز پروژه به نتیجه نرسید.

حاجی‌زاده با بیان اینکه چند بار با حضور خبرنگاران برای افتتاح پل چهارم و سایت دوپشته زمان مشخص کردیم افزود: سایت دو پشته دشت‌روم تنها پروژه استان نیست و طرح‌های بیشتر و بزرگتری هم داریم که باید بازدید کنیم اما کار ما بازدید از این پروژه شده است.

وی با بیان اینکه آخرین جلسه‌ای است که برای سایت دوپشته برگزار می‌کنم، گفت: پایان اردیبهشت زمان بهره‌برداری از سایت دوپشته است اگر پروژه در این زمان به بهره‌برداری نرسد دیگر پیگیر آن نخواهم بود‌.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حوزه زیرساخت افزود: اعتبار کافی در اختیار مدیران حوزه زیرساخت وجود دارد به همین دلیل مشکل آب، برق و گاز این سایت رفع شود.

حاجی‌زاده بر تعامل میان مدیران تاکید و یادآور شد: آفتی که در استان وجود دارد اینکه همه پروژه‌ها را به استانداری گره می زنیم در حالی که باید با تعامل این موارد حل شود اما متاسفانه بیشتر وقت ما صرف تعامل میان مدیران می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president