آوای جنوب

از پیروزی ارزشمند خارج از خانه تا فینال زودرس پسران نفت گچساران برای صعود به لیگ یک

آوای جنوب

از هفته دوازدهم گروه (ب)لیگ دسته دو فوتبال کشور تیم نفت وگاز گچساران موفق شد به یک برد خارج از خانه دست پیدا کند تا خود را آماده صعود به لیگ یک کشور کند.

به گزارش آوای جنوب تیم فوتبال نفت وگاز گچساران با مربی گری داریوش یزدی که در شهر ماهشهر مهمان شهرداری این شهر بود موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد تا فاصله خود را با تیم های دیگر گروه بیشتر کند و آرام آرام به صعود بیاندیشد.
گل‌های تیم نفت وگاز گچساران را در این دیدار امید علیپور و سعید کریمی بازیکنان پرورش یافته رده‌های پایه تیم فوتبال نفت وگاز گچساران وارد دروازه حریف کردند.
تیم پرانگیزه نفت و گاز گچساران که در این فصل خوب شروع کرده است و این اراده در بین آنها وجود دارد که به لیگ یک کشور صعود کنند در این این فصل از ۱۸ بازیکن بومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز استفاده می کند در مقابل شهرداری ماهشهر علی رغم بارندگی و ده نفره شدن موفق شد این تیم را در شهرش شکست دهد.
شاگردان داریوش یزدی که تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد هستند در ادامه مسابقات میزبان تیم صدر جدولی هستند که فقط یک امتیاز در صدر جدول است که اگر نفت گچساران موفق شود در گچساران این تیم را شکست دهد صدر جدول را ازآن خود خواهد کرد.
بر اساس این گزارش تا اینجای فصل ۹۸ درصد گل‌های این تیم توسط بازیکنان بومی این تیم به ثمر رسیده است .
پسران نفت وگاز گچساران با این برد ۲۶ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده بندی گروه (ب) رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفتند تا در هفته آینده در مقابل تیم صدر جدول در گچساران به میدان بروند و صدر جدول را ازآن خود کنند .
تیم فوتبال نفت وگاز گچساران سه شنبه ۲۰ دی ماه میزبان تیم شهید قندی یزد خواهد بود که انتظار می رود نه فقط مجموعه صنعت نفت بلکه تمام استان و هواداران این تیم با وحدت و همدلی در کنار این تیم برای صعود باشند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president