آوای جنوب

سردرگمی اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در تهران/مخالفت شدید سید باقر موسوی با وکیلی/زارعی در اندیشه شدت گرفتن اختلافات

بر اساس شنیده ها این نشست حاشیه هایی را به دنبال داشته است از جمله این که اختلافاتی در خصوص حمایت یا عدم حمایت از برخی چهره های اصلاح طلب و همچنین انتخاب نامزد نهایی وجود دارد

آوای جنوب
بر اساس شنیده ها این نشست حاشیه هایی را به دنبال داشته است از جمله این که اختلافاتی در خصوص حمایت یا عدم حمایت از برخی چهره های اصلاح طلب و همچنین انتخاب نامزد نهایی وجود دارد.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب؛ در روزهای اخیر نشست تعدادی از اصلاح طلبان بویراحمد و دنا در تهران با حضور سید باقر موسوی جهان آباد از چهره های مطرح اصلاح طلبی برگزار شد.

بر اساس شنیده ها این نشست حاشیه هایی را به دنبال داشته است از جمله این که اختلافاتی در خصوص حمایت یا عدم حمایت از برخی چهره های اصلاح طلب و همچنین انتخاب نامزد نهایی وجود دارد به خصوص بحث هایی درباره موضعگیری های سید باقر موسوی به وجود امده است.

گفته شده حمایت موسوی از ایزدپناه باعث انتقاد دیگر حاضران در جلسه شده و نسبت به این موضوع اعتراض داشتند؛ منتقدین به موسوی اعتقاد دارند ایزدپناه توانایی مدیریت جبهه اصلاح طلبان و همچنین جلب آرای مردم این دو حوزه انتخابیه را ندارد و دلیل این موضوع را عدم شناخت کافی مردم از وی عنوان کرده اند.

البته به نظر می رسد خود موسوی نیز برخی از انتقادات را قبول دارد و نظرات حاضرین در جلسه را پذیرفته است و همین مساله یک سردرگمی عجیب برای وی و دیگران به وجود آورده است.

یکی دیگر از موضوعاتی که در این نشست مطرح شده است موضوع حمایت از محمدعلی وکیلی نماینده فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی است، که این مساله با مخالفت شدید سید باقر موسوی مواجه شده است و ضمن انتقاد از عملکرد وکیلی، اعلام کرد وی نباید در بویراحمد نامزد شود و دلیلی برای حمایت از او وجود ندارد.

از طرف دیگر به نظر می رسد محمد بهرامی از چهره های اصلاح طلب این حوزه انتخابیه، همچنان جایگاهی در میان نظرات سران اصلاح طلب بویراحمد و دنا برای قرار گرفتن در میان نامزدهای اتخابات مجلس ندارد.

با این تفاسیر و صحبت هایی که از این نشست به بیرون درز کرده است، نشان می دهد سردرگمی در میان اردوگاه اصلاح طلبان بویراحمد و دنا همچنان وجود دارد و جلسات مختلف برای مشخص کردن گزینه نهایی به نتیج های نرسیده است؛ موضوعی که شاید بیش تر از همه به سود غلام محمد زارعی باشد تا از این فرصت استفاده کرده و بتواند آرای اصلاح طلبان را در سبد رای خود ببیند.

صادق هاشمی

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president