آوای جنوب

یادی از وداع با شکوه مردم گچساران با مرحوم نبی زاده +تصاویر؟

افتخار مرحوم نبی زاده و اصولگرایان گچساران این بوده و خواهد بود که در مجلس ششم ، معروف به مجلس ششمی ها ، با مخالفت شش ماهه آن خائنین روبرو شد

DSC03215تاریخ هیچ گاه این خبر را در مهرماه ۱۳۸۳ فراموش نخواهد کرد .

متن خبر اینگونه بود : محمدعلی نبی‌زاده نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جانباز ۲۵ درصد در یکی از بیمارستانهای شیراز به علت عارضه قلبی درگذشت.

آوای جنوب؛

مرحوم نبی زاده را اکثر انقلابیون در کشور میشناسند . نبی زاده پرچمدار انقلابیون در جنوب کشور بود و با همکاری برخی از دوستان نزدیکش اعلامیه ها و سخنرانی های امام را در جنوب کشور پخش می کرد. نبی زاده سوابق درخشانی دارد که اگر جمع آوری شوند به کتابی مبدل خواهد شد.
اساسا” نبی زاده چهره محبوب ، محجوب ، و شخصیتی کاریزماتیک بود .
او که در مجلس ششم به نمایندگی مجلس رسید و با توجه به سازماندهی خوب نیروها در آن زمان اصولگرایان طیف سنتی میدانستند تا زمانی که نبی زاده باشد او نیز در مجلس خواهد بود از این اقتدار سیاسی خوشحال بودند اما غافل از این بودند که نبی زاده از جمع آنان خواهد رفت و آنها را با روزهایی مثل امروز و تصمیم بزرگشان تنها خواهد گذاشت .
افتخار مرحوم نبی زاده و اصولگرایان گچساران این بوده و خواهد بود که در مجلس ششم ، معروف به مجلس ششمی ها ، با مخالفت شش ماهه آن خائنین روبرو شد.
بی شک نبی زاده چهره ای محبوب بوده و خواهد بود و این را میتوانید با سوال از مردم متوجه شوید.
در شرایط کنونی مهمترین نیاز و دغدغه جریان اصولگرایی گچساران و باشت تعیین ساز و کار برای دستیابی به وحدت و جلوگیری از وقوع اتفاقات تلخ انتخابات گذشته است .
از اینرو این زمان باقی مانده می تواند بهترین فرصت باشد برای اصواگرایان که در وهله اول به درک و شناخت صحیحی از موقعیت خویش دست پیدا کنند و وهله دوم بتوانند راهکارهای ایجاد وحدت که یکی از آنها می تواند تشکیل «شورای مشورتی تمامی اصولگرایان» دقت کنید ” تمامی اصولگرایان ” باشد را مورد بررسی قرار دهند.

۱۰۰_۲۰۵۹ ۱۰۰_۲۰۶۱ ۱۰۰_۲۰۶۷ DSC03221 DSC03220 ۱۰۰_۲۱۰۹ DSC03202 ۱۰۰_۲۰۷۱ ۱۰۰_۲۰۶۹ ۱۰۰_۲۰۷۲ DSC03205 DSC03206 DSC03215 ۱۰۰_۲۰۹۰ ۱۰۰_۲۰۸۸ ۱۰۰_۲۰۹۴ ۱۰۰_۲۰۹۵ DSC03247

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. صادق گفت:

    مخالفین از وحدت هراس دارند و از طروق مختلف دارند سم پاشی میکنند، مطمئن باشید بزرگترین ضربه به اصلاحات وحدت است، همه باید بدون توجه به فرد خاص،، وحدت را بپذیرند و نتیجه پر ثمر آنرا بچشند،،

  2. حسن ابتکار گفت:

    بایستی اصولگرایان در گچساران از همین الان اعتراف به شکست کنندچرا که تا افرادی همانند یدالله مرادی و رحمانی برای این شهر و جریانات اصول گرایان تصمیم می گیرند هر گز نماینده این طیف روی مجلس را نخواهند دید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president