آوای جنوب

احمد خورشیدی: آقای نماینده مراقب غلتیدن در دامان معاندان نظام باشد/نماینده مجلس نمی‌تواند به هر کسی که خواست توهین کرده و تهمت بزند

نماینده مجلس آزادی مشروط دارد و نمی‌تواند به هر کسی که خواست توهین کرده و تهمت بزند افزود: برخی آقایان تفسیر نادرستی از قانون دارند و فکر می‌کنند به غیر از مردم عادی هستند و هرگونه که دلشان خواست می‌توانند اظهار نظر کرده و به دیگران توهین کرده و تهمت بزنند

خورشیدیدبیرکل جبهه خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی در خصوص موضوع حکم جلب محمود صادقی نماینده تهران در مجلس گفت: صادقی خلاف آرمان پدر شهیدش حرکت نکند.

آوای جنوب؛

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برخی از التهاباتی که در طول چند روز اخیر در فضای سیاسی کشور ایجاد شده اظهار کرد: شکی نیست که بسیاری از گفتارها و عملکردها در وهله اول برای سرپوش گذاشتن روی کم‌کاری‌ها و عدم کارآیی دولت به خصوص در حوزه اقتصاد است.

این فعال سیاسی افزود: دولتی که ماه‌های آخر عمر خود را می‌گذراند به رفتارهایی همانند دفاع از علی مطهری روی می‌آورد تا با استفاده از آن سرپوشی بر ناکارآمدی خود بگذارد.

وی در همین زمینه به حادثه قطار تبریز ـ مشهد و فوت جمعی از جوانان هیأتی اشاره کرد و گفت: این در حالی است که وزیر راه از سیستمی خبر داده که حتی در صورت سکته کردن و یا مردن لکوموتیوران نیز قادر به توقف قطار است.

خورشیدی‌آزاد افزود: برای مثال آن گونه که از علی مطهری و سخنرانی وی که با حکم قانونی دادستان لغو شده دفاع می‌شود از تعداد ۱۰۰ هموطن ایرانی که به دست تروریست‌های داعش در حله عراق به شهادت می‌رسند سخنی گفته نمی‌شود.

دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: از طرف دیگر در روز روشن به رئیس قوه قضاییه در مجلس تهمت زده می‌شود و درباره دانشجویان مظلوم بورسیه‌ای هر چه می‌خواهند بر زبان می‌آورند و هنگامی که حکم قانونی جلب قرار است به دستشان داده شود خود را در منزل مخفی کرده و خوراک برای بی‌بی‌سی و معاندان نظام درست می‌کنند.

وی با بیان اینکه آقای صادقی باید رجوعی به فتنه ۸۸ و روزگار سران فتنه داشته باشد که چگونه وارد بازی سیاسی شدند و همه چیز از دست آن‌ها خارج شد، تصریح کرد: این نماینده مجلس بداند که ممکن است شروع کننده یک بازی باشد اما سرانجام و پایان آن در دست امثال آقای صادقی نخواهد بود.

برادر ۲ شهید دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: البته نظام جمهوری اسلامی به صادقی که افتخار فرزند شهید بودن را در کارنامه دارد علاقه‌مند است و لذا نباید بر خلاف آرمان پدر شهیدش حرکت کند.

وی با تأکید بر اینکه نماینده مجلس آزادی مشروط دارد و نمی‌تواند به هر کسی که خواست توهین کرده و تهمت بزند افزود: برخی آقایان تفسیر نادرستی از قانون دارند و فکر می‌کنند به غیر از مردم عادی هستند و هرگونه که دلشان خواست می‌توانند اظهار نظر کرده و به دیگران توهین کرده و تهمت بزنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شجاعی گفت:

    خوش به حالت تازه ازخواب بیدارشدی ؟بابااقتصادکشورهای جهان رااحمدی نژادداردمدیریت می کند.این رکوداقتصادی دست پخت دولت شماست.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president