آوای جنوب

بازدید بازرس کل استان کهگیلویه وبویراحمد از انبار سازمان اموال تملیکی استان/دستورات ویژه بازرس کل استان

آوای جنوب

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان صبح امروز از انبار سازمان اموال تملیکی استان بازدید کرد.

به گزارش آوای جنوب؛ محمد مهدی صالحی در راستای انجام ماموریت های نظارتی سازمان بازرسی با حضور در انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از بخش های مختلف بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اموال وکالاهای موجود در این انبارها قرار گرفت.

وی از شرایط نگهداری نامناسب کالاها در این انبار گلایه کرد و خواستار بهبود وضعیت انبار نگهداری اموال تملیکی در استان شد و دستور داد لیستی از کالاهای ذخیره شده در این انبار تهیه و اموال به فروش رفته در اسرع وقت به برندگان مزایده تحویل شود.

صالحی ضمن بررسی مشکلات موجود از قبیل نبود ساختمان اداری، پارکینگ های اختصاصی جهت نگهداری ادوات وخودروهای تملیکی، کمبود نیروی انسانی، عدم وجود آزمایشگاه تخصصی، نبود قفسه بندی مناسب، عدم تفکیک کالاهای سریع الفساد از سایر کالاها، عدم وجود امکانات اطفاء حریق، بر پیگیری و رفع نواقص و مشکلات انبارها و لزوم ساماندهی اموال و انبار‌های این سازمان و همچنین تسریع در تعیین تکلیف پرونده ها و کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی تاکید کرد.

بازرس کل استان در این بازدید ضمن تبادل نظر و بررسی مشکلات موجود، خواستار تهیه فوری و نصب امکانات اطفاء حریق در انبارها این سازمان شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president