کد خبر : 8401
تاریخ انتشار : شنبه 2 خرداد 1394 - 16:11

تکریم جانبازان باشتی با اجرای طرح علمداران حماسی

تکریم جانبازان باشتی با اجرای طرح علمداران حماسی

همزمان با اجرای طرح علمداران حماسی در سراسر کشور جانبازان باشتی مورد تکریم قرار گرفتند. آوای جنوب؛ ظهر امروز در سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، امام جمعه، فرماندار و تنی از مسئولان باشت ضمن دیدار با جانبازان این شهرستان آنان را مورد تکریم قرار دادند. امام جمعه باشت در سرکشی از

۱۳۹۴۰۳۰۲۰۰۰۶۴۹_PhotoAهمزمان با اجرای طرح علمداران حماسی در سراسر کشور جانبازان باشتی مورد تکریم قرار گرفتند.

آوای جنوب؛

ظهر امروز در سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، امام جمعه، فرماندار و تنی از مسئولان باشت ضمن دیدار با جانبازان این شهرستان آنان را مورد تکریم قرار دادند.

امام جمعه باشت در سرکشی از سه جانباز این شهرستان اظهار کرد: جانبازان شهدای زنده و اسناد معتبر ما از هشت سال دفاع مقدس هستند که هر ساله و گاه هر روزه شهادت را تجربه می‌کنند لذا اجری بیشتر از شهدا دارند.

حجت‌الاسلام‌ عبدالرحیم عبودی افزود: جانبازان ما در مقطع زمانی که انقلاب و ایران اسلامی به آنان نیازمند بود جان خود را با اخلاص در دست گرفته و برای حفاظت از دین و کشور خود لحظه‌ای درنگ نکردند لذا این افراد مفاخر جامعه ما و سرمایه‌های ما محسوب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح علمداران حماسی یادآور شد: این طرح که به فرموده مقام معظم رهبری برای تکریم جانبازان سراسر کشور در نظر گرفته شده است فرصتی است تا ائمه جمعه سراسر کشور به نیابت از بزرگ جانباز انقلاب با جانبازان مناطق دیدار کرده و آنان را مورد تجلیل و تکریم قرار دهند.

عبودی همچنین به مسائل جانبازان پرداخت و تصریح کرد: اگر چه این روز به نام جانباز نام‌گذاری شده است اما لازم است مسئولان و مردم همواره در تمام سال به یاد جانبازان بوده و ضمن سرکشی در تکریم آنان پیشقدم باشند.

ادل شریعت‌پور مسئول اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت نیز گفت: به مناسبت روز جانباز اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران از همه جانبازان باشتی تجلیل و سرکشی خواهد کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.