کد خبر : 53101
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 12:09

۱۰۰ درصد اعتبارات نفت کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

۱۰۰ درصد اعتبارات نفت کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد

آوای جنوب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات نفت سفر دور دوم رئیس جمهور شهید به استان ابلاغ شده است. به گزارش ایرنا جهانگیر شاهینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: تنها استانی هستیم که اعتبارات نفت آن به طور کامل ابلاغ

آوای جنوب
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات نفت سفر دور دوم رئیس جمهور شهید به استان ابلاغ شده است.

به گزارش ایرنا جهانگیر شاهینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: تنها استانی هستیم که اعتبارات نفت آن به طور کامل ابلاغ شده است.

وی همچنین گفت: از مجموع ۲۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار استان در سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال نقد و یک هزار و ۷۸۸ میلیارد ریال اسناد خزانه است.

وی افزود: اعتبارات استانی برای تکمیل پروژه‌ها کافی نیست و در این راستا به ۳۰ همت( هزار میلیارد تومان) نیاز داریم، بنابراین مدیران تلاش و در جذب اعتبارات ملی موفق عمل کنند.

شاهینی عنوان کرد: در برنامه هفتم؛ بند پ ماده ۱۷، به طراحی و استقرار نظام نوین درآمد هزینه استان‌ها با هدف افزایش پایدار درآمدها و بهبود تعادل استانی تاکید شده است.

وی ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی پیگیر موضوع نظام نوین درآمد هزینه استان‌ها باشند و آن را در اولویت قرار دهند.

وی تاکید کرد: سهم درآمدهای استان ۲۷ هزار میلیارد ریال و اغلب درآمدها مربوط به حوزه مالیاتی است که نسبت به جذب این مبلغ اقدام شود

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.