کد خبر : 52540
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 - 0:42

بیش از ۳۰۰ سایت شهری و روستایی مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد احداث، بازسازی وارتقاء یافته است

بیش از ۳۰۰ سایت شهری و روستایی مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد  احداث، بازسازی وارتقاء یافته است

آوای جنوب مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بیش از ۳۰۰ سایت شهری و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته احداث، تغییر تکنولوژی و یا بهینه سازی ، بازسازی وارتقاء یافته است. به گزارش آوای جنوب ، مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات کشور در حاشیه عیادت از ۲ نفر از کارکنان شبکه فیبرنوری مخابرات گچساران

آوای جنوب

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: بیش از ۳۰۰ سایت شهری و روستایی در کهگیلویه و بویراحمد از سال گذشته احداث، تغییر تکنولوژی و یا بهینه سازی ، بازسازی وارتقاء یافته است.

به گزارش آوای جنوب ، مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات کشور در حاشیه عیادت از ۲ نفر از کارکنان شبکه فیبرنوری مخابرات گچساران که در حین کار دچار حادثه شده بودند، در تشریح سفر خود به این استان اظهار کرد: در راستای عیادت از ۲ نفر از کارکنان این شرکت که در حال ترمیم و مفصل بندی فیبر نوری در شهر دوگنبدان دچار سانحه شدند بودند به این شهرستان سفر کردم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ای که با همراه اول صورت گرفته و طی تفاهم نامه هایی که در مخابرات ایران رد و بدل شده ،نسبت به توسعه سایت های خطوط تلفن همراه در کشور اقدام هوایی صورت گرفته است، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۰۰ سایت شهری و روستایی از سال گذشته تا کنون احداث، تغییر تکنولوژی و یا بهینه سازی ، بازسازی وارتقاء یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش ایرانسل و همراه اول قرار دارد.
سلطانی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل داشتن اقلیم خاص و کوهستانی کار توسعه سایت و خدمات دهی را برای مجموعه مخابرات سخت کرده است، عنوان کرد؛ به دلیل اعتبارات محدود اقدامات و خدمات دهی بر اساس اولویت بندی و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده انجام خواهد شدو شرکت مخابرات ایران استان ها را از لحاظ امکانات و تجهیرات پشتیبانی می کند تا مشکل برطرف شود.

مدیرعامل مخابرات کشور اذعان کرد؛ در زمینه پوشش سایت های سیار در استان باید کار اساسی انجام شود، و شرکت مخابرات ایران به دلیل محدودیت اعتبارات تنها ۲۰۰ الی ۳۰۰ سایت می توانیم در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد یا تغییر تکنولوژی دهد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، شرکت مخابرات ایران سعی دارد این اقدام را در کمترین زمان ممکن انجام دهد و در این زمینه در آینده نزدیک جلسه ای با نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

سلطانی با اشاره به اینکه اجرای طرح ۲ ساله ای را برای استان در بخش ثابت و سیار انجام خواهد گرفت، گفت؛ انتظار می رود این اقدام با حمایت نمایندگان استان در مجلس و دولت جدید هر چه سریع تر انجام شود.

این مسوول عنوان کرد: طب سفر زمینی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران همزمان وضعیت سیگنال ها در طول مسیر نیز تست شد و عدم پوشش و یا ضعیف بودن در برخی محورها و روستاها وجود دارد که بایستی برای رفع ضعف آنتن دهی به خصوص در روستاهای پر جمعیت در برنامه امسال قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.