کد خبر : 50616
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 14:42

اعطای مرخصی به۷۰۰ نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۱

اعطای مرخصی به۷۰۰ نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۱

آوای جنوب مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعطاء مرخصی به ۷۰۰ نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز خبر داد. ، منصور بیژنی از اعطاء مرخصی به ۷۰۰ نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و

آوای جنوب

مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعطاء مرخصی به ۷۰۰ نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز خبر داد.

اعطای مرخصی به700 نفر از زندانیان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۱۴۰۱

، منصور بیژنی از اعطاء مرخصی به ۷۰۰ نفر از زندانیان واجدالشرایط در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: با توجه به آثار مثبت و سازنده حضور زندانیان در کنار خانواده و به منظور نیل به اهداف عالی در بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان و تحکیم بنیان خانواده ها به ۷۰۰ نفر از زندانیان محکوم در ایام نوروز با رعایت شرایط خاصی، مرخصی اعطاء شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با موافقت شوراهای طبقه بندی و دستور مراجع قضایی ۷۰۰ زندانی که مراحل تامین وثیقه، کفالت و ضامن آنان انجام شده به مرخصی رفته‌اند افزود: بقیه نیز به زودی شرایط وثیقه و ضامن برایشان فراهم و به مرخصی خواهند رفت.
وی تصریح کرد: افراد دارای سابقه جرایم خشن و پرونده های دارای شاکی بدون رضایت مرخصی نوروزی ندارند چرا که جولان و حضور مخلان امنیت جامعه تهدیدی برای مردم است.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اساسی قوه قضائیه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است، اظهار کرد: بر این اساس دادگستری ها و اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اقدامات زیادی برای تحقق این امر انجام داده که می‌توان به استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس اشاره کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.