کد خبر : 48294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 2:09

شور انتخاباتی در محلات مختلف شهر دوگنبدان/ حمایت طوایف مختلف از کاندیدای خوشنام /نارک موسی هم فرزند خود را صدا می‌زند+ تصاویر

شور انتخاباتی در محلات مختلف شهر دوگنبدان/ حمایت طوایف مختلف از کاندیدای خوشنام /نارک موسی هم فرزند خود را صدا می‌زند+ تصاویر

آوای جنوب، به گزارش آوای جنوب،  در حالی که تا برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۲ روز دیگر باقی مانده است  اما هر چه به ساعات برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم رقابت بین کاندیداها بیشتر و حساس‌تر می‌شود  به طوری که در هر گوشه و کنار و در هر محله شهر دوگنبدان

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب،  در حالی که تا برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا ۲ روز دیگر باقی مانده است  اما هر چه به ساعات برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم رقابت بین کاندیداها بیشتر و حساس‌تر می‌شود  به طوری که در هر گوشه و کنار و در هر محله شهر دوگنبدان عبور کنی با جمعیتی  مواجه می‌شوی  که به سخنرانی کاندیدای مورد نظر خود گوش فرا می‌دهند.

 

تبلیغات شورا در شهر دوگنبدان   از تب و تاب خاصی برخوردار است و با شور زیادی دنبال می شود و کاندیداهای زیادی که تایید صلاحیت شده اند، برای نشستن بر روی کرسی های شورای شهر، با یکدیگر رقابت می کنند.

این روزها در شهرها و روستاها شور و هیجانی برپاست و هر کس تلاش دارد که توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را به رخ رقیب بکشد.

شیوه تبلیغات این دوره از انتخابات به دلیل وضعیت کرونایی بسیار متفاوت و فضای مجازی به نماینده پرطرفدار نامزدها تبدیل شده و استفاده از این ظرفیت به دورترین نقاط و روستاها هم رسیده است.

به دلیل گستردگی انتخابات شوراها و تنوع نامزدها تمامی خیابان ها، محله ها و کوچه ها در شهر و روستاها درگیر انتخابات هستند و هر کس با توجه به امکانات منطقه خود در صدد معرفی و جلب نظر مردم است و در حوزه فضای مجازی نیز نامزدها و هواداران آن ها با بیان شعارهای مختلف سعی دارند خود را به عنوان یک شخص اصلح و آشنا به امور در معرض قضاوت آرای مردمی قرار دهند.

از دیگر شاخصه های انتخابات شورا آن است که نامزدها تلاش می کنند با ارتباط با خانواده و بزرگان فامیل و طایفه در روزهای پایانی تبلیغات، آرای بیشتری برای خود جمع کنند.

این روزها حکایت از آن دارد که شهرها و روستاها از سکوت و روزمرگی به فضایی پرشور همراه با تبلیغات رنگارنگ نامزدها تبدیل شده و در و دیوارها پر از کاغذنوشته هایی با شعارهای مختلف و تصاویر نامزدها است.

هر چه به روزهای پایانی تبلیغات نزدیک می شویم این فعالیت ها از حس و حال دیگری برخوردار است و این موضوع در رابطه با تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر خودنمایی می کند، انتخاباتی که در هفتم اسفند سال ۱۳۷۷ پابه عرصه گذاشت و از نهم اردیبهشت سال ۱۳۷۸ رسما فعالیت خود را آغاز کرد و اینک ششمین دوره را تجربه می کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.