کد خبر : 47651
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 15:48

تاکید امام جمعه گچساران بر رعایت اخلاق و آرامش در انتخابات پیش‌رو گچساران/درخواست حجازی از استاندار و نمایندگان استان

تاکید امام جمعه گچساران بر رعایت اخلاق و آرامش در انتخابات پیش‌رو گچساران/درخواست حجازی از استاندار و نمایندگان استان

آوای جنوب امام جمعه گچساران گفت: با توجه به برگزاری ۳ انتخابات پیش رو امنیت، آرامش و اخلاق انسانی چه از طرف کاندیداها و طرفداران آنها رعایت شود. به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای

آوای جنوب

امام جمعه گچساران گفت: با توجه به برگزاری ۳ انتخابات پیش رو امنیت، آرامش و اخلاق انسانی چه از طرف کاندیداها و طرفداران آنها رعایت شود.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، حجت الاسلام والمسلمین سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت و جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان(عج) لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مسوولان و دولتمردان وظیفه‌شان را در قبال مردم انجام ندادند و مردم از حیث معیشت مشکلاتی دارند و دشمنان همواره توطئه و فتنه می‌کنند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید در بحث انتخابات هوشیار و با بصیرت عمل کرد.

حجازی ابراز کرد: امروز امتحان بزرگی بین جهان اسلام و جهان کفر وجود دارد و تاکید مقام معظم رهبری هم مشارکت حداکثری در انتخابات است تا عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: با توجه به برگزاری ۳ انتخابات پیش رو در شهرستان گچساران توصیه ای دارم که باید تلاش شود امنیت، آرامش و اخلاق انسانی چه از طرف کاندیداها و طرفداران آنها رعایت شود.

حجازی در ادامه گفت: امروز نیز پیروزی مقتدرانه ۱۱روزه اسلام در مقابل کفر را شاهد هستیم و ملت مظلوم فلسطین امروز طوری عمل می‌کند که دولت وحشی و کودک‌کش اسرائیل مجبور می‌شود که کشور مصر را برای آتش بس واسطه قرار دهد آن هم با خواهش و التماس.

خطیب جمعه گچساران ابراز کرد: ملت سرفراز فلسطین پیروز شد و درون اسرائیل نیز تجمعات متعددی در اعتراض به دولت جعلی‌شان نیز شده است، ان شاءالله با عنایت امام زمان(عج) دولت جعلی اسرائیل نیز سرنگون خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه‌ای به گوش کر این دولت جعلی اسرائیل داریم که هر چه بیشتر دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فرو م‌ روید و زودتر هم نابود می شود و کمی از خوی وحشیگری تان بکاهید که به نفع خودتان هم خواهد بود،اگرچه به تعبیری اگر این جنایت ها باز هم ادامه پیدا کند همه گروه های فلسطینی و مقاومت به میدان خواهند آمد هرچند از گنبد آهنین هم کاری ساخته نبود.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: سوم خرداد ماه روز آزاد سازی خرمشهر را در پیش داریم و به روح همه شهداء درود می فرستیم و این پیروزی بزرگ را به همه مومنین و مومنات تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدواریم همانگونه که خرمشهر فتح شد، بیت المقدس هم فتح شود.

حجازی ادامه داد: هر ساله کوه های اطراف گچساران طعمه حریق می‌شوند و هم دستگاه ها و مردم و نهادها با دست خالی به مقابله می روند و انتظار داریم که استاندار و نمایندگان استان این موضوع را در سطح کشور مطرح و رفع کنند.

وی گفت: اطراف منطقه نارک و دیل چند روز در آتش سوخت که انتظار داریم این موضوع در سطح کشور و به صورت ملی بررسی شود و در این خصوص نیز امکانات ،ملزومات و تجهیزات به حد کافی در اختیار متولیان امر قرار بگیرد.

حجازی خاطرنشان کرد: متاسفانه خیلی از منابع ملی ما طعمه حریق می شوند پس انتظار است مسئولین کشور هم توجه کافی به این موضوعات نیز داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.