کد خبر : 47645
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 14:34

بحران ‌کم‌آبی در کهگیلویه و بویراحمد زیر سایه سنگین انتخابات/مدیرانی که تنها به فکر آینده خود هستند

بحران ‌کم‌آبی در کهگیلویه و بویراحمد زیر سایه سنگین انتخابات/مدیرانی که تنها به فکر آینده خود هستند

آوای جنوب هنر مسئولان در این است که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بتوانند مشکلات مردم از جمله بحران کم آبی را نیز مد نظر قرار دهند به گزارش آوای جنوب از یاسوج، امسال نیز همانند سال‌های اخیر بحران خشکسالی و کم آبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد لازم است مسئولان مربوطه

آوای جنوب
هنر مسئولان در این است که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بتوانند مشکلات مردم از جمله بحران کم آبی را نیز مد نظر قرار دهند

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، امسال نیز همانند سال‌های اخیر بحران خشکسالی و کم آبی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد لازم است مسئولان مربوطه و همچنین مسئولان ارشد استانی علاوه بر توجه به برگزاری انتخابات و تحویل دادن صحیح و سالم دفتر و دستک به دولت بعدی به فکر تابستان سخت و طاقت فرسای استان نیز باشند.

اکنون که فکر و ذکر همه انتخابات ریاست جمهوری شده و برای برگزاری آن همه امکانات و نیروها بسیج شده و البته بسیاری از مدیران نیز دست روی دست گذاشته و منتظر نتیجه انتخابات و فرجی برای ماندن دوباره خود هستند توجه کمتری به وضعیت خشکسالی و بحران آب در استان می‌شود.

تا جایی که بسیاری از مناطق کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در مناطق خشک و گرمسیری و روستاهای دور افتاده از هم اکنون مردم با بحران کم آبی روبرو هستند.

مناطقی همچون بهمئی و روستاهای زیادی در مناطق گرمسیری که تنش آبی را همواره تجربه کرده‌اند امسال نیاز به توجه فوری مسئولان دارند چرا که تا یک ماه آینده وضعیت به مراتب سخت تر و بحران کم‌آبی شدیدتر خواهد شد و مسئولان نیز دیگر وقت توجه و رسیدگی ندارند.

وضعیت مناطق عشایری هم به چنین نحوی بوده و باید برای آب شرب عشایر استان و احشام آنها توجه بیشتری شود.

هنر مسئولان در این است که همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بتوانند مشکلات مردم را نیز مد نظر قرار دهند آنگونه که پیداست برخی دستگاه ها از هم اکنون این کار را رها کرده و دست روی دست گذاشته و منتظر آینده هستند! که با چنین رویکردی مردم بیش از پیش دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.