کد خبر : 47430
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 13:01

جریمه ۸ میلیاردی دو مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد/ واحدهایی که نهاده دولتی دریافت کردند اما جوجه ریزی نکردند

جریمه ۸ میلیاردی دو مرغداری در کهگیلویه و بویراحمد/ واحدهایی که نهاده دولتی دریافت کردند اما جوجه ریزی نکردند

آوای جنوب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از جریمه ۸ میلیاردی دو مرغداری که از سامانه بازارگاه نهاده دولتی دریافت نموده ولی هیچ گونه جوجه ریزی نداشت است خبر داد. به گزارش آوای جنوب از یاسوج، براتعلی صالحی اظهار کرد: حسب بررسی انجام شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی مرغداری‌هایی که نهاده دولتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی

آوای جنوب
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از جریمه ۸ میلیاردی دو مرغداری که از سامانه بازارگاه نهاده دولتی دریافت نموده ولی هیچ گونه جوجه ریزی نداشت است خبر داد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، براتعلی صالحی اظهار کرد: حسب بررسی انجام شده توسط کارشناسان جهاد کشاورزی مرغداری‌هایی که نهاده دولتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده اما متاسفانه هیچ گونه جوجه ریزی نداشته، شناسایی و مراتب به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جهت حساسیت موضوع و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده پرونده به شعبه ویژه ارجاع و با سرعت و دقت گزارشات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت متصدیان مرغداری به پرداخت ۸ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی بیان کرد: متاسفانه تعدادی از عاملین مرغ استان و صنوف عرضه خارج شبکه مرغ دولتی به استان‌های همجوار جهت افزایش قیمت را داشته اند که پرونده‌های افراد در دست بررسی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.