کد خبر : 45756
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آذر 1399 - 16:06

مدیرکل دادگستری استان‌: با ورود دادستان گچساران؛ رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی در منطقه دیل گچساران

مدیرکل دادگستری استان‌: با ورود دادستان گچساران؛ رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی در منطقه دیل گچساران

به گزارش آوای جنوب ، دکتر نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم درهفته ی گذشته، خبر از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد. دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آغاز مرحله ی چهارم رفع تصرفات از انفال در استان دکتر

به گزارش آوای جنوب ، دکتر نگین تاجی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم درهفته ی گذشته، خبر از شروع مرحله چهارم حرکت جهادی رفع تصرف از انفال در استان خبر داد.

دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آغاز مرحله ی چهارم رفع تصرفات از انفال در استان
دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آغاز مرحله ی چهارم رفع تصرفات از انفال در استان

تصرف انفال، موضوعی که بسیاری از مردم علاوه بر مسئولان را نگران کرده است.
حرکت جهادی رو به جلویی که از تنگه ی مهریان یاسوج با حضور مقامات ارشد قضایی استان آغاز شد و تاکنون با قاطعیت مقام ارشد قضایی استان ،تداوم یافت.
شاید آن روز ها اقدام دستگاه قضایی در تنگه ی مهریان را یک حرکت نمادین قلمداد میکردند اما اکنون با استمرار آن دور چهارم آن در شهرستان گچساران آغاز شده است.

مقام ارشد قضایی استان در حصوص آغاز مرحله چهارم این حرکت جهادی اظهار کرد: در این مرحله با ورود قاطع دادستان محترم عمومی و انقلاب شهرستان گچساران ، رفع تصرفات دور چهارم آغاز شده است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در هفته گذشته این قول را به مردم داده بودیم گفت: در مرحله چهارم رفع تصرفات و قطع دست اندازی ها به انفال و اراضی ملی را ، که باید عموم مردم از آنها استفاده کنند، با شدت و قدرت ادامه دهیم.
دکتر نگین تاجی با اشاره به این که شهرستان گچساران پس از شهرستان دنا پیشتاز در این موضوع گردیده، افزود: در روز گذشته با ورود مستقیم دادستان و اقدامات موثر و میدانی مسوولین شرکت اب منطقه ای استان و نیروی مقتدر انتظامی، قریب ۱۲ هکتار از اراضی ملی ، در منطقه دیل آزاد سازی گردیده است.
وی در ادامه بیان داشت: مرحله چهارم مرحله ی حساسی است و درهمه ی نقاط استان با حضور دادستان ها و به صورت قاطع و علمی ، برنامه ریزی شده و با محوریت عدالت و قانون، نسبت به رفع تصرفات اقدام خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.