کد خبر : 45754
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 21:39

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در پی درگذشت دکتر آبانگاه

پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در پی درگذشت دکتر آبانگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با صدور پیامی درگذشت استاد آبانگاه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را تسلیت گفت. به گزارش آوای جنوب در متن دکتر حسین اسماعیلی آمده است؛ انا لله و انا الیه راجعون ارتحال استاد فرهیخته و والامقام، بسیجی فداکار و جانباز دفاع مقدس شادروان دکتر «علی آبانگاه» عضو هیات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با صدور پیامی درگذشت استاد آبانگاه عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران را تسلیت گفت.


به گزارش آوای جنوب در متن دکتر حسین اسماعیلی آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال استاد فرهیخته و والامقام، بسیجی فداکار و جانباز دفاع مقدس شادروان دکتر «علی آبانگاه» عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی که سالها با عشق و علاقه مشغول تدریس به فرزندان این مرز و بوم بودند  موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. دلبستگی و تعلق خاطر ایشان به پرورش علمی و اخلاقی دانشجویان وتلاش برای شکوفایی و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان برومند وطن در کنار سختکوشی، آزادگی و عزّت نفس، او را به عنوان یک استاد فرهیخته در عرصه علم و اخلاق جاودانه ساخت. بی تردید التیام فقدان جانسوز این استاد وارسته جز با رضایت بر مشیّت الهی میسّر نخواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده گرانقدر ایشان و جامعه علمی کشور به ویژه همکاران، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند منّان مسالت می نمایم.
دکتر حسین اسماعیلی- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.