کد خبر : 45736
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 12:04

سرپرستان فرودگاه های واگذار شده نفت منصوب شدند/معرفی سرپرست فرودگاه گچساران

سرپرستان فرودگاه های واگذار شده نفت منصوب شدند/معرفی سرپرست فرودگاه گچساران

آوای جنوب با انتصاب سرپرستان فرودگاه های خلیج فارس، ماهشهر، خارک، لاوان، بهرگان، گچساران و آغاجری توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، واگذاری فرودگاه های نفتی عملا وارد فاز اجرا شد. به گزارش آوای جنوب ؛ سیاوش امیرمکری طی هفته جاری سرپرستان شش فرودگاه بهرگان، آغاجری، گچساران، لاوان، ماهشهر و خارک را

آوای جنوب

با انتصاب سرپرستان فرودگاه های خلیج فارس، ماهشهر، خارک، لاوان، بهرگان، گچساران و آغاجری توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، واگذاری فرودگاه های نفتی عملا وارد فاز اجرا شد.

به گزارش آوای جنوب ؛ سیاوش امیرمکری طی هفته جاری سرپرستان شش فرودگاه بهرگان، آغاجری، گچساران، لاوان، ماهشهر و خارک را که پیش از در اختیار وزارت نفت بود را منصوب کرد تا واگذاری هشت فرودگاه نفتی آغاز شود. پیش از این نیز و در نخستین گام سرپرست فرودگاه عسلویه منصوب شده بود و از میان هشت فرودگاه تنها اعلام سرپرست فرودگاه سیری باقی مانده است‌. به این ترتیب روح اله فلاح تبار به عنوان سرپرست فرودگاه ماهشهر، وحید فروغی زاد سرپرست فرودگاه خلیج فارس، محمدرضا محمدیان رسنانی به عنوان سرپرست فرودگاه گچساران، حمیدرضا آزادی سرپرست فرودگاه لاوان، حمیدرضا داروئی سرپرست فرودگاه آغاجاری و احسان دشتیان به عنوان سرپرست فرودگاه خارک منصوب شدند. گفتنی است؛ سرپرستان جدید توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در راستای اجرای واگذاری فرودگاه های تحت تملک وزارت نفت به وزارت راه و شهرسازی (شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران) صورت گرفته است.

 

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا محمدیان رسنانی به عنوان سرپرست فرودگاه گچساران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیاوش امیرمکری در این ابلاغ اظهار امیدواری کرده است ؛ سرپرست جدید فرودگاه گچساران با استفاده کامل از ظرفیت های موجود تمام توان خود را در جهت و تجارب خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و برنامه های وزارت نفت با تاکید بر اجرای دقیق ماموریت های محول شده بکار برد .

از جمله ماموریت های محمدرضا محمدیان رسنانی در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی – امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی ، توسعه کار تیمی ، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص شاغل در فرودگاه گچساران اشاره کرد .

در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهسازی و رفع نواقص آنها جهت بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی با رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، تعامل موثر با مسئولان محترم شهرستان اداره کل فرودگاه های استان خوزستان و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده و پیگیری و اجرای بندهای ۷ ، ۶ ، ۴ صورتجلسه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۹ فی مابین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با وزارت نفت تاکید شده است .

یادآور می شود ؛ انتصاب سرپرست جدید فرودگاه گچساران توسط مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در راستای اجرای واگذاری فرودگاه های تحت تملک وزارت نفت به وزارت راه و شهرسازی (شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران) صورت گرفته است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.