کد خبر : 45562
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 - 12:54

کشف ۷۲ کیلو شیشه در محور شیراز_گچساران

کشف ۷۲ کیلو شیشه در محور شیراز_گچساران

آوای جنوب فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲ کیلوگرم شیشه در محور “شیراز – گچساران ” خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.   به گزارش آوای جنوب ، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای

آوای جنوب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۲ کیلوگرم شیشه در محور “شیراز – گچساران ” خبر داد و گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر شدند.

 

به گزارش آوای جنوب ، سرهنگ ستاد “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران قرار گرفت.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با تعامل مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام ایست و بازرسی در محور “شیراز به گچساران” به یک دستگاه خودروی پراید مظنون و آن را نیز متوقف کردند.

مصطفایی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو ۷۲ کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه این محموله از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود، گفت: در این رابطه ۴ سوداگر مرگ دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان با تاکید بر تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای با سوداگران مرگ و باندهای قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باند سارقان گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در گچساران منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ا‌ز انهدام باند سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه و کیف قاپ با اعتراف به ۶فقره سرقت در شهرستان گچساران خبرداد.
سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپی در سطح شهرستان گچساران، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کارمامورین کلانتری۱۱این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ موسوی افزود: ماموران کلانتری۱۱با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی های هدفمند وبررسی سرنخ های به جامانده ۴نفرسارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی دادستان شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه ۲نفر از سارقین را در حین سرقت در یکی از محلات شهرستان به همراه تعدادی از وسایل سرقتی دستگیر نمودند.

موسوی بیان داشت: سارقین دستگیر شده غیربومی و اهل شهرهای همجوار و برای سرقت به شهرستان گچساران مراجعت می‌نمودند و با توجه به اینکه سارقان در بازجویی های اولیه به ۶فقره سرقت گوشی تلفن همراه و کیف قاپ در سطح شهرستان گچساران اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تلاش برای دستگیری ۲نفر دیگر از اعضای این باند در دستور کار مامورین قرار دارد.

در پایان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان از مردم گچساران خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و جرایم موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.