کد خبر : 45557
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 12:23

انتقاد معاون سیاسی استاندار از مدیریت بهداشت و درمان گچساران/در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدید نظر شود

انتقاد معاون سیاسی استاندار از مدیریت بهداشت و درمان گچساران/در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدید نظر شود

آوای جنوب  معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدیدنظر شود. به گزارش آوای جنوب ، احد جمالی در ستاد مقابله با کرونای استان با بیان این‌که وضعیت شهر یاسوج قرمز بلکه فوق قرمز است اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و

آوای جنوب 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدیدنظر شود.

انتقاد معاون سیاسی استاندار از مدیریت بهداشت و درمان گچساران/در مدیریت بهداشت و درمان گچساران تجدید نظر شود

به گزارش آوای جنوب ، احد جمالی در ستاد مقابله با کرونای استان با بیان این‌که وضعیت شهر یاسوج قرمز بلکه فوق قرمز است اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و مسؤولان و ظرفیت‌های مردمی باید پای کار باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه  و بویراحمد با انتقاد شدید از وضعیت کرونا در شهرستان گچساران گفت: شهرستانی که چهار بیمارستان دارد باید چنین وضعیتی داشته باشد.

وی با خطاب قرار دادن یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: حتما جای کار اشکال دارد که بهداشت و درمان این شهرستان نتوانسته اوضاع را کنترل کند باید در مورد این مدیریت تجدید نظر شود.

رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در اغلب ادارات گچساران

معاون فرماندار گچساران گفت:طی بازدیدی که از ادارات صورت گرفته متاسفانه اغلب این ادارات پروتکل بهداشتی را رعایت نمی‌‌کنند که جای نگرانی دارد.

رعایت نشدن پروتکل بهداشتی در اغلب ادارات گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سید مرتضی سجادپور در نشست شورای ادرای گچساران اظهار کرد:از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون اقداماتی  مهم در جهت  جلوگیری و انتشار آن صورت گرفته است.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری تا کنون در اجرای دستور العمل ابلاغی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا۵۲ نشست با بیش از ۴۸۱مصوبه به تصویب و اجرایی شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری گچساران گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران جزء۴۳ شهرستان بحرانی کشور در کرونا تصمیمات جدی تر از جمله تعطیلی یک هفته صنوف پرخطر و آن دسته از مشاغل که در دسته مشاغل ۲،۳، و ۴ قرار دارند، گرفته شد.

سجادپور عنوان کرد: در حال حاضر آن دسته از مشاغل در دسته شغلی یک قرار گرفتند از جمله مشاغل خدماتی و درمانی  که مرتبط با زندگی مردم نظیر مراکز امدادی و درمانی، اورژانس، مراکز امنیتی، مراکز ادرای و خدماتی، فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت‌ها و مراکز تامین ارزاق و مایحتاج عمومی، نانوایی ها و داروخانه ها در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه به پایش بازار اشاره و  ابراز کرد:  در حال حاضر از تمام ظرفیت ها برای پایش مداوم بازار، اصناف پرخطر و اعمال محدودیت ها برای خلوت کردن مکان های عمومی این شهرستان  در حال انجام است.

معاون فرماندار بیان کرد:  طرح دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی، بازدید از بازار و ادارات برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی واستفاده از ماسک از مهمترین اقدام های در حال انجام برای کنترل انتشار بیماری ویروس کرونا در این شهرستان است.

سجاد پور خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که از ادارات  صورت گرفته متاسفانه اغلب این ادارات پروتکل بهداشتی  را رعایت نمی‌‌کنند که جای نگرانی دارد.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۲دستگاه اجرایی به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی تذکر کتبی از سوی فرماندار دریافت کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.