کد خبر : 45252
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 23:02

سهل‌انگاری پیمانکار و اعتراض کادر بیمارستان باشت/تجربه تلخ۷ ماه زندگی بدون حقوق!+تصاویر

سهل‌انگاری پیمانکار و اعتراض کادر بیمارستان باشت/تجربه تلخ۷ ماه زندگی بدون حقوق!+تصاویر

آوای جنوب  در این بین برخی ناملایمات باعث رنجش خاطر کادر بهداشت و درمان شده که از جمله آن‌ها کادر شرکتی بیمارستان باشت است که به دلیل عدم پرداخت حقوق گلایه‌مندند. به گزارش آوای جنوب از یاسوج، در حال حاضر مراکز درمانی و بهداشتی بیش از سایرین در حال خدمت به کشور و مردم هستند

آوای جنوب 

در این بین برخی ناملایمات باعث رنجش خاطر کادر بهداشت و درمان شده که از جمله آن‌ها کادر شرکتی بیمارستان باشت است که به دلیل عدم پرداخت حقوق گلایه‌مندند.

سهل‌انگاری پیمانکار و اعتراض کادر بیمارستان باشت/تجربه تلخ7 ماه زندگی بدون حقوق!+تصاویر

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، در حال حاضر مراکز درمانی و بهداشتی بیش از سایرین در حال خدمت به کشور و مردم هستند و در این راه همانند دفاع مقدس هر لحظه امکان شهادت آن‌ها در مبارزه با ویروس کشنده کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وجود دارد اما با گذشت بیش از ۷ ماه از یورش این ویروس همچنان در خط اول مبارزه هستند.

با همه زحمات طاقت‌فرسا و خطراتی که کادر بهداشتی و درمانی کشور با آن روبرو هستند اما قدمی عقب نگذاشته‌‌اند و همچنان در حال خدمت صادقانه به هموطنان هستند.

اما در این بین برخی ناملایمات باعث رنجش خاطر کادر بهداشت و درمان شده که از جمله آن‌ها کادر شرکتی بیمارستان باشت است که به دلیل عدم پرداخت حقوق گلایه‌مندند.

این تعداد کادر شرکتی بیمارستان باشت در تماس با خبرگزاری  می‌گویند به مدت ۷ ماه است که مبلغی دریافت نکرده‌‌اند که در صورت صحت این موضوع مسولان بهداشت و درمان استان باید پاسخگو باشند.

اما در همین خصوص یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی شرکت‌های پیمانکاری گفت: در خصوص پرداخت حقوق این افراد شرکت پیمانکاری سهل‌انگاری کرده و قطعا با این شرکت برخورد می‌شود.

وی با اظهار تاسف از چنین سهل انگاری که موجب بروز حاشیه برای دانشگاه علوم پزشکی در این دوران سخت کرونایی می‌شود خاطرنشان کرد: معاون دانشگاه علوم پزشکی به جد پیگیر این مشکل است و شک نکنید با پیمانکار سهل‌انگار برخورد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.