کد خبر : 44502
تاریخ انتشار : جمعه 23 اسفند 1398 - 23:58

بازاریان گچساران را در هیاهوی کرونا دریابیم

بازاریان گچساران را در هیاهوی کرونا دریابیم

آوای جنوب  این روزها در حالی بازاریان و اهل کسبه گچسارانی کرکره مغازه خود را به دلیل مبارزه با بیماری کرونا پایین آورده‌اند که همگی می‌دانیم آنها در دو تا سه سال گذشته روزهای خوبی را نداشته‌اند. آوای جنوب گچساران– سمیرا نصاری،  این روزها در حالی بازاریان و اهل کسبه گچسارانی کرکره مغازه خود را به

آوای جنوب 

این روزها در حالی بازاریان و اهل کسبه گچسارانی کرکره مغازه خود را به دلیل مبارزه با بیماری کرونا پایین آورده‌اند که همگی می‌دانیم آنها در دو تا سه سال گذشته روزهای خوبی را نداشته‌اند.

بازاریان گچساران را در هیاهوی کرونا دریابیم

آوای جنوب گچساران– سمیرا نصاری،  این روزها در حالی بازاریان و اهل کسبه گچسارانی کرکره مغازه خود را به دلیل مبارزه با بیماری کرونا پایین آورده‌اند که همگی می‌دانیم آنها در دو تا سه سال گذشته روزهای خوبی را نداشته‌اند.

بازاری که روزی پُر از جنب و جوش و تحرک بود به یک‌باره و بر اساس یک تصمیم خیابان بلادیان که مرکز اصلی شهر است بسته شد و هیچ کس صدای اعتراض بازاریان را نشنید تا آنها دچار رکود شوند.

بازاری که روزی محل تردد خودروها بود و در کنار آن فعالیت‌های اقتصادی و ورنق رزق و روزی کسبه بود و شور و حال شهر به همین فعل و انفعالات بازار بود بازاری که به جرأت باید گفت پر جنب و جوش‌ترین بازار کهگیلویه و بویراحمد بود.

اما این روزها همین بازاریان که چک هایشان نزد عمده فروشان است به دلیل مبارزه با بیماری کرونا کرکره مغازه‌های خود را  پایین  کشیده‌اند و این در حالی است که به خوبی می‌دانیم رزق و روزی اصلی بازاری در طول یک سال به همین  فروش شب‌های نزدیک به عید وابسته است.

یکی از این بازاریان در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار می‌کند: شوک سختی به ما وارد شده است و مانده ایم و چک‌هایی که نزد تهرانی‌ها داریم.

دیگری به خبرنگار ما می‌گوید: به دلیل کارهای عمرانی دو سال بازار کاملا به حالت راکد درآمده بود و مشاهده می‌کنید امسال هم وضعیت ما به این صورت شده است.

یکی دیگر از کسبه بازار گچساران عنوان داشت: خبر از کرایه‌های مغازه ها دارید؟ باید سر ماه کرایه را بدهیم و صاحب مغازه نمی‌داند کرونا چیست و فقط پول را می‌شناسد و تولید کننده‌ای که ما از او خرید کرده‌ایم چک‌های ما را در موعد مقرر به بانک خواهد برد.

به گزارش آوای جنوب  به نظر می رسد مسوولان امر باید در این خصوص ورود کرده و تصمیم عاجلی گرفته شود تا که هم با کرونا مقابله شود و هم بازاریان گچساران بیش از انی متحمل ضرر و زیان نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.