کد خبر : 42888
تاریخ انتشار : شنبه 12 بهمن 1398 - 20:56

هومان عسکری تایید صلاحیتش را گرفت/آیا هومان به گچساران می آید؟؟؟

هومان عسکری تایید صلاحیتش را گرفت/آیا هومان به گچساران می آید؟؟؟

در فضای مجازی خبرهای مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدها مطرح می‌شود که جمالی این صحبت‌ها را شایعه دانست و گفت: لیست‌ها را وزارت کشور به تدریج ارسال می‌کند. در فضای مجازی خبرهای مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدها مطرح می‌شود که جمالی این صحبت‌ها را شایعه دانست و گفت: لیست‌ها

در فضای مجازی خبرهای مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدها مطرح می‌شود که جمالی این صحبت‌ها را شایعه دانست و گفت: لیست‌ها را وزارت کشور به تدریج ارسال می‌کند.

در فضای مجازی خبرهای مبنی بر رد و یا تایید صلاحیت نامزدها مطرح می‌شود که جمالی این صحبت‌ها را شایعه دانست و گفت: لیست‌ها را وزارت کشور به تدریج ارسال می‌کند.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته و تماس‌هایی که ما با ستاد مرکزی انتخابات کشور داشتیم، وزارت کشور به تدریج لیست استان‌ها را ارسال می‌کند و لیست استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس و برخی استان‌های دیگر هنوز ارسال نشده است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل رد صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص استان وزارت کشور از ارائه لیست خودداری می‌کند، اظهار کرد: همچنین چیزی صحت ندارد و شایعاتی هست که وجود دارد. نظرها پیرامون تأیید صلاحیت‌ها مثبت است.
دقایقی پیش (۱۲ بهمن ماه ۹۸) یک منبع مطلع به کبنا نیوز، گفت: تنها شکرالله امامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و هومان عسکری به لیست تایید صلاحیت های استان اضافه شدند.
امامی دقایقی پیش (۱۲ بهمن ماه ۹۸) در گفت‌وگو با کبنا ضمن تأیید خبر تأیید صلاحیت خود، گفت: ان شاء الله به منظور گرم شدن انتخابات و مشارکت حداکثری انتخابات اقدام خواهیم کرد و هیچ گونه جبهه گیری در انتخابات ندارم.
نستور درخشنده پور، شاپور رمضانی، اردوان ایزدپناه، رضا دهبانی پور و علی کامرانی نیز در این مرحله از انتخابات هم تأیید صلاحیت نشدند. آنها باز هم فرصت دارند که شکایت خود را به هیئت نظارت بر انتخابات ارائه دهند. لیست نهایی تأیید صلاحیت شدگان ۲۴ بهمن ماه ۹۸ از سوی شورای نگهبان اعلام می‌شوند.

به گزارش آوای جنوب ، در حال حاضر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، اردلان زینل زاده، سید قدرت حسینی، هومان عسکری و غلامرضا تاجگردون در این مرحله به عنوان ۴ گزینه مطرح با هم رقابت می‌کنند.
باید دید آیا هومان قشقایی ها به گچساران می آید..
در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا؛ محمد بهرامی،نادر منتظریان، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر به عنوان گزینه‌های شاخص با هم رقابت می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.